[Identitatea de agentie] Mia Munteanu: Portofoliile agentiilor sunt lasate undeva pe o lista cu lucruri nu tocmai urgente de facut

[Identitatea de agentie] Mia Munteanu: Portofoliile agentiilor sunt lasate undeva pe o lista cu lucruri nu tocmai urgente de facut

Mia Munteanu, Client Service Director Marks, este foarte realista. Si in felul acesta arata diferentele dintre ceea ce ar trebui facut pentru identitatea unei agentii de publicitate si ce se intampla cand aceste idealuri dau piept cu timpul si lipsa lui. Comunicatele de presa si clasica abordare de a scoate oamenii in fata nu mai functioneaza. Agentiile de publicitate au nevoie sa isi dedice energie si pentru propriul brand.

 

Nu pot sa iti spun “de cata”, dar pot sa iti spun de ce avem nevoie si cum putem face mici upgrade-uri care ne pozitioneaza in lumina reflectoarelor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related