[Recrutarea in publicitate] Dana Nae Popa: Nu au sanse foarte mari oamenii care aplica din reflex si nu stiu unde vin la interviu

[Recrutarea in publicitate] Dana Nae Popa: Nu au sanse foarte mari oamenii care aplica din reflex si nu stiu unde vin la interviu

Dana Nae Popa, managing director la pastel, spune ca, in agentia lor, candidatii trebuie sa treaca printr-o zi de proba, ca un fel de test reciproc. Acesta ajuta, de multe ori, sa citesti mai bine oamenii decat interviul de angajare.

 

Imi plac oamenii, imi place sa stau de vorba cu ei, sa aflu lucruri. Ma raportez la fiecare interviu ca la o lectie pe care o am de invatat si sunt mereu optimista. Chiar daca imi dau seama uneori din primele minute ca o persoana nu s-ar potrivi cu noi, continuu discutia pentru ca imi place sa cunosc si sa decopar oameni.

De multe ori, un interviu s-a finalizat cu o recomandare, cu descoperirea unor persoane comune, cu colaborari de alta natura fata de scopul initial al interviului, au fost chiar si candidati care ne-au devenit clienti dupa un interviu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 13 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti din arii diferite,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related