Miruna Antonescu (Saatchi & Saatchi + The Geeks): Cand vine vorba de a vorbi pe limba tinerilor, e o linie fina intre entertaining si trist daca te apuci sa vorbesti in emoticoane

Miruna Antonescu (Saatchi & Saatchi + The Geeks): Cand vine vorba de a vorbi pe limba tinerilor, e o linie fina intre entertaining si trist daca te apuci sa vorbesti in emoticoane

Faptul ca distractia tanarului s-a diversificat odata cu digitalul a facut-o si mai fragila. Vorbim aici de distractia carpe-diem vs. distractia din telefon care deseori se intampla simultan sau se lupta pentru suprematie. Ori planul virtual poate sa strice toata distractia IRL (*in real life) a tanarului - depinde de numarul de like-uri al ceui mai recent selfie sau de cat de tari pozele de la cealalta petrecere unde n-a fost invitat. 

Despre influenta in timp real a distractiei offline de catre online si alte suprize ale digitalului in distractiile 'tineretului din ziua de azi' am stat de vorba cu Miruna Antonescu (Senior Creative Planner, Saatchi & Saatchi + The Geeks). 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related