[IQ-ul creativ din publicitate] Stefania Harabagiu: Industria de comunicare din Romania trebuie vitaminizata. In doze puternice, zilnice si vizibile in cele mai mici initiative

[IQ-ul creativ din publicitate] Stefania Harabagiu: Industria de comunicare din Romania trebuie vitaminizata. In doze puternice, zilnice si vizibile in cele mai mici initiative

Stefania Harabagiu, Strategist la Brand Support, vorbeste despre afectiunile advertisingului autohton: depresii, indigestii, migrene, ba chiar si veteranii industriei, care s-au retras la gradinarit. 

E nevoie de vitamine, spune ea. Si cu asta vin premiile FIBRA. Cu stimulente naturale, pe baza de competitie, rezultand o selectie a celor mai bune substante. Pentru o noua doza de energie (ca sa citam din clasicii calupurilor publicitare), veniti aici.

 

Suntem bine. Cu mici afectiuni de toate felurile, mai o indigestie, mai o durere de cap, o raceala, uneori depresie. Mai citim o carte, mai un eveniment.... Si mai e si batranetea. Batranii nostri din publicitate au alte treburi – mai cu muzica, mai cu familia, i-a apucat gradinaritul. Industria de comunicare din Romania trebuie vitaminizata. In doze puternice, zilnice si vizibile in cele mai mici initiative.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related