Mihai Fetcu, jurat la Cannes Lions 2016: Am jurizat cateva lucrari din Romania care nu sunt cu nimic mai prejos decat restul campaniilor din celelalte tari

Mihai Fetcu, jurat la Cannes Lions 2016: Am jurizat cateva lucrari din Romania care nu sunt cu nimic mai prejos decat restul campaniilor din celelalte tari

Mihai Fetcu (Creative Director, Geometry Global)  este jurat in cadrul categoriei Promo & Activation din cadrul festivalului de creativitate Cannes Lions 2016, care are loc in perioada 18-25 iunie in Cannes, Franta. Prima faza a procesului de jurizare, cea online in care un grup de inscrieri a fost desemnat fiecarui membru al juriului, s-a incheiat; urmeaza jurizarea live in care se vor stabili shortlist-urile.

L-am rugat pe Mihai sa ne spuna perspectiva lui asupra categoriei Promo & Activation, detalii despre structura modului de jurizare si cateva impresii legate de campaniile pe care le-a evaluat pana acum. Inscrierile la Promo & Activation te pun fata in fata cu acele proiecte care au "picioarele pe pamant", spune el, care urmaresc realmente sa influenteze intr-un fel sau altul comportamentele consumatorilor. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related