Romania la cea de-a doua gala Cannes Lions 2015

Romania la cea de-a doua gala Cannes Lions 2015

In cadrul celei de-adoua  ceremonii de premiere de la Cannes Lions 2015, desfasurata pe 23 iunie, au fost anuntati castigatorii categoriilor Media, PR, Outdoor, Glass si Creative Effectiveness. Romania a fost prezenta pe shortlist-urile acestor categorii cu sapte campanii nominalizate la urmatoarele trei categorii Media, PR si Creative Effectiveness. [UPDATE] Cea de-a doua gala de premiere la Cannes Lions inseamna, pentru agentiile romanesti, un Gold Lion, un Silver Lion si trei Bronze Lions.

Astfel, campania "Doneaza Rosu pentru Romania", gandita de Geometry Global pentru Observator /Antena Group a luat un Gold Lion la categoria PR - Media, Arts & Entertainment, un Silver Lion la categoria Media - Use of Screens si un Bronze Lion la Media Public Health & Safety & Public Awareness Messages.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related