Romania la cea de-a doua gala Cannes Lions 2015

Romania la cea de-a doua gala Cannes Lions 2015

In cadrul celei de-adoua  ceremonii de premiere de la Cannes Lions 2015, desfasurata pe 23 iunie, au fost anuntati castigatorii categoriilor Media, PR, Outdoor, Glass si Creative Effectiveness. Romania a fost prezenta pe shortlist-urile acestor categorii cu sapte campanii nominalizate la urmatoarele trei categorii Media, PR si Creative Effectiveness. [UPDATE] Cea de-a doua gala de premiere la Cannes Lions inseamna, pentru agentiile romanesti, un Gold Lion, un Silver Lion si trei Bronze Lions.

Astfel, campania "Doneaza Rosu pentru Romania", gandita de Geometry Global pentru Observator /Antena Group a luat un Gold Lion la categoria PR - Media, Arts & Entertainment, un Silver Lion la categoria Media - Use of Screens si un Bronze Lion la Media Public Health & Safety & Public Awareness Messages.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related