[Native ad] Raluca Berceanu, Geometry Global: E un fel de a salva planeta de poluarea prin publicitate proasta

[Native ad] Raluca Berceanu, Geometry Global: E un fel de a salva planeta de poluarea prin publicitate proasta

Ca sa explice mai bine care e faza cu native advertisingul, Raluca Berceanu, Senior Digital Account Manager Geometry Bucuresti, face o paralela intre moda anilor '90 si cea de acum: atunci era cool sa faci tot ce era eclectic, sa mananci chestii colorate si sa te imbraci strident, pe cand acum e bine sa te machiezi natural, sa te imbraci monocrom si sa mananci neprocesat. „Traducem asta in advertising si there you have it”.

Specialistii se intorc la publicitatea „organica, naturala”, iar asta inseamna si fara bannere care acopera contentul si fara outdoor-uri care fac discrepanta mediului inconjurator.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related