Galeria Dinamo ocupa locul intai in topul ADC*RO al lunii august

Galeria Dinamo ocupa locul intai in topul ADC*RO al lunii august

Membrii Art Directors Club Romania au decis ca ideea Galeriei Dinamo, stunt-ul organizat la partida din play-off-ul Ligii Campionilor Steaua - Machester City, merita locul ȋntai ȋn topul ADC pe luna august. Meciul de pe Arena Nationala a inceput initial cu o coregrafie al carei mesaj parea conceput de fanii stelisti, insa a fost transformat ulterior intr-unul de sustinere pentru Dinamo.

"Am ales sa punctez maxim aceasta idee pentru ca a reusit sa surprinda ȋntr-un fel colosal. Sa faca sa vorbeasca toata lumea despre asta si pe multi rivali sa aplaude.

Am apreciat mult, pe langa efect, lucrul meticulos cu mult timp ȋnainte de meci si rabdarea de a cumpara ȋn timp ȋncrederea rivalului, necesara pentru a face farsa posibila. Am aplaudat si buzz-ul instantaneu pe care l-a produs - ideea si nu echipa din spate. Asa ar trebui sa functioneze cel mai bine comunicarea - sa nu simti constructia din spate. Deocamdata cred ca este cel mai bun stunt de anul asta" (Razvan Capanescu - Chief Creative Officer McCann Worldgroup Prague & Membru ADC RO).

Graffiti BBDO si Jazz sunt agentiile care s-au clasat pe locurile 2 si 3 in topul ADC. In campania “Pepsi - Spirit liber cu Tudor Chirila & Vama Veche”, semnata de Graffiti BBDO, 150 de oameni au raspuns provocarii celor de la Pepsi de a experimenta in cel mai autentic mod definitia unui #spiritliber.

Astfel, in timpul concertului sustinut de trupa Vama in Bucuresti, Tudor Chirila i-a invitat pe cei prezenti sa continue concertul alaturi de el in Vama Veche. Aceasta idee a castigat locul al doilea. Echipa care a lucrat pe proiect este formata din Vlad Socianu / Mihai Calota (Art Director) & Alex Tocilescu (Copywriter).

Pe cel de-al treilea loc se afla campania „Reporneste-te” realizata de Jazz pentru brandul LITOMOVE, un medicament pentru sanatatea articulatiilor. Aceasta reuseste sa prezinte intr-un mod inedit povestea lui Stan Turcu, un pensionar de 68 de ani care se antreneaza pentru un ultramaraton de 166 de km ce va avea loc in Alpi. Au lucrat pe campanie Alexandru Buta (Art Director & Valentin Suciu / Andrei Stanciu (Copywriter).

Urmatoarele trei mentiuni se ofera campaniilor Mastercard - Priceless surprises at Electric Castle with Alternosfera, ROM - Ȋnvata imnul, realizate de McCann Erickson Romania, si Festivalul de Film Istoric Rasnov - Cetatea Rasnov @ Air BnB, campanie semnata de Golin & Mullen Lowe.

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate.

Art Directors Club Romania este cea mai densa concentratie de talente creative si lideri de creatie din industria de publicitate romaneasca. Activitatea creativa si recunoasterea publica obtinuta de membrii ADC Romania pot defini fara dificultate, traiectoria, momentele cheie si succesele industriei publicitare locale dar si regionale.

Misiunea organizatiei este de a conecta si de a aduce impreuna cele mai puternice talente creative si de a le pune la dispozitie instrumente prin care sa se manifeste cu solidaritate, generozitate si excelenta profesionala.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, in acelasi an, locul 1 in cele mai importante competitii ale industriei: PR Agency of the Year in cadrul galei Romanian PR Award 2014, #1 PR Agency in... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Related