Patru agentii romanesti in shortlist-urile Golden Drum 2016. Anuntul castigatorilor, in aceasta seara

Patru agentii romanesti in shortlist-urile Golden Drum 2016. Anuntul castigatorilor, in aceasta seara

A 23- editie a Festivalului International de Creativitate Golden Drum, tinut la Ljubljana, Slovenia intre 18 si 21 octombrie aduce shortlist-uri pentru patru agentii romanesti: McCann Worldgroup Bucharest, cu 14 nominalizari, Publicis Romania, cu 17 nominalizari, GMP Advertising, cu 7 mentiuni pe shortlist-uri si DDB Romania, cu un shortlist obtinut la aceasta editie a festivalului.

Agentiile romanesti se afla pe locul al treilea ca numar de inscrieri in acest an; in total, la Golden Drum 2016, s-au numarat 1215 inscrieri din 26 de tari.

Noutatea din acest an in ce priveste structura festivalului sta in infiintarea unei noi categorii de concurs, anume Capture (use) of local spirit, in cadrul careia s-au facut remarcate trei dintre agentiile romanesti nominalizate pentru premiul "Best capture of local spirit". 

Lista completa a shortlist-urilor, mai jos.

 

Publicis Romania, a primit de asemenea, 17 nominalizari pentru 7 campanii:

Carrefour - "Shop like a Jedi", nominalizata la 5 categorii: OOH (Non-standard), Digital (Interactive tools and other digital solutions), Activation programme, Media (Best use of the medium) si New or innovative.

ARCUB/Bucharest2021 - "Bernie Speed Test" a primit 5 shortlistari, anume la categoriile: Digital (Websites & micro sites), Branded Content (Online & mobile), Public Relations (Public engagement & participation) si Capture (use) of local spirit;

Federatia Internationala de Automobile - "Mr. Bear Driver" apare pe shortlist-urile a 3 categorii - Media (Best use of the medium) si Mobile (Mobile), Digital (Games).

Green Endorsement - "Green Endorsement" apare pe listele scurte de la Activation programme si Public Relations (Social responsibility);

"Diodrama/ the First Deforested Diorama", realizata pentru Muzeul National Grigore Antipa si shortlistata la categoria OOH (Leisure, entertainment, culture & education);

"The Alternative Manual", realizat pentru Dacia, este si el shortlistat la categoria Direct (Publications);

Iar "Back Home Screens", campanie pentru OPPO, la Media (Best use of the medium).

 

McCann Worldgroup Romania a primit 14 nominalizari cu 5 campanii, la urmatoarele categorii:

PAUL - "Bittersweet Pies" are 7 meniuni in shortlisturile categoriilor: OOH (Non-standard), Direct (Point of sale communication), Design (Product design), Integrated (Integrated), Activation Programme (Activation programme), Public Relations (Social commercial communication), Media (Best media strategy);

Radio 21 - "Go Mono" la categoriile Direct (Point of sale communication), Radio (Media) si Media (Best use of the medium);

Vodafone - "Transhumapp" la categoriile Digital (Games) si Mobile (Mobile);

Link case study

Fundatia Renasterea - "Brave Cut", nominalizata la Public Relations (Public engagement & participation);

ROM - "Rom Anthem" se afla pe lista scurta a categoriei Capture (use) of local spirit.

 

GMP Advertising a obtinut 7 nominalizari pentru 4 proiecte: Gandul - "Romanians Adopt Remainians" a obtinut 3 shortlist-uri, la categoriile Digital (Websites & micro sites), Public Relations (Change & crisis communication) si Capture (use) of local spirit.

FIBRA Awards - "Real Courage: Mrs. Toma" si "Real Courage: Tiberius", la categoria Film (Leisure, entertainment, culture & education);

Dezvoltat tot pentru FIBRA Awards , "The Useful Trophy" ajunge pe shortlist-ul categoriei Design (Product Design);

Federatia Romana de Fotbal - "The Reconquered Stadium" este nominalizata la categoria Activation Programme;

 

Acestora le urmeaza DDB Romania, cu o nominalizare la categoria Design (Packaging design for mass produced goods and services) cu Packaging Design for Boodink - Boodink:

 

Doua prezente romanesti regasim si la mesele juratilor, astfel incat: Jorg Riommi (Chief Creative Officer, Publicis Romania) la Best Practice si Catalin Dobre (Executive Creative Director, McCann Worldgroup Romania) in cadrul juriului Ljubljana Poster Award, o competitie care invita tineri creativi sa ilustreze cel mai bine tema: Orasul Ljubljana este verde pentru tine. Fii activ! Fii pregatit!.

Castigatorii Festivalului Golden Drum vor fi anuntati in aceasta seara.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related