[Brandul universitar] Dincolo de membrii comunitatii, UniTBv comunica in online si cu alte institutii similare, de la noi sau din alte tari

[Brandul universitar] Dincolo de membrii comunitatii, UniTBv comunica in online si cu alte institutii similare, de la noi sau din alte tari

Ne mutam cu brandul universitar la Brasov, la Universitatea Transilvania din Brasov, mai precis. Liliana Rogozea, Prorector Relatii Publice, si Mirela Cornea, specialist in Biroul de Comunicare, ne explica despre modul lor de lucru.

Actiunile de comunicare ale universitatii revin unor trei birouri, cu sase responsabili, in total. Spun ca nu lucreaza decat in house.

Offline-ul e, desigur, foarte important in continuare. Conferintele de presa si participarea la tot felul de manifestari stiintifice sunt in top.

Dar folosesc la fel de bine si online-ul, de multi ani. Nu e doar pentru comunicarea cu membrii comunitatii lor academice, dar si pentru cea cu alte institutii similare, de la noi sau din alte tari. Cel mai mult folosesc site-ul, newsletter-ul si pagina de Facebook.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related