[Cine a furat Craciunul] Vlad Lazar (Headvertising): Farmec si emotie, dar sa nu sara de 30 cu tot cu detaliile despre produs si cele cinci cartoane de final

[Cine a furat Craciunul] Vlad Lazar (Headvertising): Farmec si emotie, dar sa nu sara de 30 cu tot cu detaliile despre produs si cele cinci cartoane de final

In aprilie, cand Vlad Lazar a ajuns in scaunul de Creative Director de la Headvertising, spiridusii filmasera deja primul spot de Craciun. In afara de aceasta maxima premeditare, Craciunul s-a schimbat mult in reclamele din Romania, spune el:

"Acum sunt mosi si copii cuminti si povesti emotionale peste tot."

 Altfel, in polemica invaziei consumeriste, Vlad are urmatoarea teorie: confiscarea s-ar putea sa fie, de fapt, o traditie de Craciun mult mai autentica decat daruitul.

Cum vine asta, explica la final.

 

Fie "de ce ne chinuie cu brieful asta acum cand mai sunt o gramada de luni pana la Craciun?", fie "bine ca s-au trezit cu brieful asta acum cand mai sunt atat de putine zile pana la Craciun", in functie de momentul in care se intampla.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related