[Cine a furat Craciunul] Luciana Cucoaneș: Publicitatea e un mare emisar al Crăciunului, cu un rol important în setarea atmosferei

[Cine a furat Craciunul] Luciana Cucoaneș: Publicitatea e un mare emisar al Crăciunului, cu un rol important în setarea atmosferei

Publicitarii au cea mai ingrata meserie: aceea de a crea magia sarbatorilor de iarna de prin Aprilie. Cam atunci vin primele briefuri in agentii. Noroc ca sunt antrenati si creativitatea chiar e o superputere. Dar nu spune asta un lucru grav? Acela ca magia sarbatorilor poate fi creata cumva, artificial?

Noua ne-ar fi placut sa credem ca totul se intampla spontan si ca publicitarii sunt inspirati de ninsoarea din drumul lor spre birou, iar emotiile proiectate pe ecran sunt de fapt emotiilor lor autentice. Dar nu e asa. Poata ca asta e la fel de grav ca atunci cand am aflat ca nu exista Mos Craciun.  Adevarul e ca nici prea ninge. Si nici nu prea mai mergem la birou. Si totusi, magia exista. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Kantar

Kantar is the world’s leading data, insights and consulting company. We help clients understand people and inspire growth. Kantar is a data and evidence-based agency providing insights and actionable... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related