[Adio, 2016] Radu Pilat, Heist Industries: A fost un an dur si neiertator. Pentru advertising, cel putin pentru cel romanesc, lucrurile au stat totusi mai bine

[Adio, 2016] Radu Pilat, Heist Industries: A fost un an dur si neiertator. Pentru advertising, cel putin pentru cel romanesc, lucrurile au stat totusi mai bine

In ciuda blandetii lui 2016 vizavi de industria de publicitate si a cresterii care s-a vazut in acest domeniu, Radu Pilat (Managing Partner, Heist Industries) ii ureaza asa: 2016, multumesc mult pentru tot, dar e timpul sa te cari.

Mai jois, bilantul primului creativ (descoperit pana acum de noi) care uraste meme-urile. 

 

Nebun, dar fructuos.

2016 a fost un an dur si neiertator. Pentru advertising, cel putin pentru cel romanesc, lucrurile au stat totusi mai bine. A fost un an cu crestere, asta s-a vazut si in business. N-a fost usor, dar rezultatele au fost bune. Cel putin, pentru noi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Campanii

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related