[Adio, 2016] Radu Pilat, Heist Industries: A fost un an dur si neiertator. Pentru advertising, cel putin pentru cel romanesc, lucrurile au stat totusi mai bine

[Adio, 2016] Radu Pilat, Heist Industries: A fost un an dur si neiertator. Pentru advertising, cel putin pentru cel romanesc, lucrurile au stat totusi mai bine

In ciuda blandetii lui 2016 vizavi de industria de publicitate si a cresterii care s-a vazut in acest domeniu, Radu Pilat (Managing Partner, Heist Industries) ii ureaza asa: 2016, multumesc mult pentru tot, dar e timpul sa te cari.

Mai jois, bilantul primului creativ (descoperit pana acum de noi) care uraste meme-urile. 

 

Nebun, dar fructuos.

2016 a fost un an dur si neiertator. Pentru advertising, cel putin pentru cel romanesc, lucrurile au stat totusi mai bine. A fost un an cu crestere, asta s-a vazut si in business. N-a fost usor, dar rezultatele au fost bune. Cel putin, pentru noi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Campanii

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related