[Case Study] Heist Industries și Maspex România sunt premiați cu argint în cadrul competiției Webstock

[Case Study] Heist Industries și Maspex România sunt premiați cu argint în cadrul competiției Webstock

”Notificarea care îți schimbă ziua” este cea mai de succes campanie de lansare de produs Nestea din Social Media de până acum.

Heist Industries și Maspex România câștigă argint cu “Notificarea care îți schimbă ziua“ la categoria Best Instagram Campaign, în cadrul competiției Webstock. Campania dedicată sortimentului cu aromă de pară și vanilie este cea mai de succes campanie de lansare de produs Nestea din Social Media după rezultatele obținute. În mai puțin de 2 săptămâni de campanie, Nestea a reușit să ajungă cu noul produs cu aromă de pară și vanilie la un număr de peste 1 milion de utilizatori unici care au generat un engagement de 114K și peste 17K momente norocoase inițiate de utilizatori.

Obiectivul de comunicare al campaniei a fost generarea de awareness în Social Media cu ocazia lansării noului produs, printr-o abordare axată pe noul Nestea cu aromă de pară și vanilie. Pe lângă inițierea și menținerea conversației despre noul produs, campania a fost gândită astfel încât să genereze engagement cu comunitatea Nestea de pe Instagram.

“Insightul de la care am pornit în dezvoltarea ideii creative a fost acela al nevoii constante de noutate în viața noastră, chiar și atunci când vine din cele mai mici momente. Asta se întâmplă și cu noua aromă Nestea: o bucurie neașteptată, care aduce un burst de fericire pe care îl ții minte.”, a spus Andrea Jianu, Senior Social Media Manager @Heist Industries.

Cele mai intense momente de bucurie sunt manifestate atunci când suntem surprinși. Când experimentăm ceva neașteptat, încercăm lucruri noi sau întâlnim persoane care ne dau o stare de bine. Campania de lansare de produs Nestea pară și vanilie își propune să surprindă comunitatea Nestea printr-o idee care pune accentul pe importanța noutății și imprevizibilului în viața de zi cu zi.

Mecanica de social media începe printr-o notificare de Instagram care are menirea să le atragă atenția urmăritorilor Nestea cu privire la noutățile ce vor urma. În prima faza a campaniei, comunitatea Nestea și-a activat notificările de Instagram pentru a ține pasul cu toate surprizele implicite de pe pagina de Instagram Nestea. Apoi, timp de o săptămână, au fost afișate lucky moments desfășurate sub forma unor postări coerente din punct de vedere stilistic, cu un template unitar cromatic. Fiecare postare era gândită să conțină o surpriză și o provocare pentru fani alături de noul produs Nestea cu aromă de pară și vanilie, un mecanism care să țină comunitatea antrenată, expusă la nou și implicit să seteze un context de bucurie și noutate.

Cele 6 lucky moments dispuse vizual în cadrul grid-ului de pe Instagram @nestea_romania

Astfel, utilizatorii notificați de pe Instagram au putut să primească în timp real updates cu surprizele Nestea și să participe la lucky draw pentru a câștiga premii. Pentru a amplifica mesajul despre bucuria de a savura lucruri noi, ”Notificarea care îți schimbă ziua” a inclus și influencers în mixul de comunicare. Aceștia au vorbit despre bucuria lucrurilor mărunte în ipostaze diferite de viață gândite pe 3 teritorii narative, în care produsul poate fi integrat natural: Travel, Healthy Lifestyle și Fashion. Mesajul principal comunicat de influenceri a fost Surprindeți ziua cu noua aromă Nestea și miza mixului de influenceri este aceea de redirecționare a fan pool-ului acestora către pagina de Instagram nestea_romania, încurajându-și fanii să ia parte la lucky draws.

Campania de social media ”Notificarea care îți schimbă ziua” dar și comunicarea de social media Nestea owned ongoing poate fi vizualizată și urmărită (wink) pe Instagram

 

Cine a lucrat la campanie?

Echipa Heist Industries

  • Radu Pilat – Creative Director & Managing Partner Heist Industries
  • Ana Rinderu – Strategic Planner
  • Claudiu Trușcă – Head of Digital and Social Media
  • Andrea Jianu – Senior Social Media Manager
  • Ioana Frățilă – Social Media Executive
  • Ana Păstrăv – Head of PR & Comms

Echipa Maspex

  • Alexandra Panait - Marketing Manager - Beverages
  • Raluca Del Cet - Junior Brand Manager - Functional Drinks / Beverages
  • Iris Manea - Senior Digital Projects Manager - Beverages
  • Alin Miu - Social Media Specialist

Fondată în 2012, Heist Industries este singura agenție specializată în community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe conținut, povești reale, personalități și relevanță, folosind cele mai noi canale și tehnologii. Heist Industries construiește povești de brand care amestecă toate ingredientele de mai sus, explorate, exploatate și amplificate în moduri inovatoare.

Heist Industries este aici pentru a cuceri orice comunitate și a transforma-o în voce de brand. Va fi atât de natural încât va arată ca un „heist”. Un heist al minții. Pentru scopul înalt al noii religii de comunicare: povestirea și conținutul viral cu impact.

Maspex România este parte a Grupului Maspex – cea mai mare companie privată din industria alimentară din Polonia și una dintre cele mai mari din Europa Centrală și de Est, cu o istorie de peste 30 de ani pe piața de profil. Produsele grupului sunt distribuite în peste 60 de țări de pe toate continentele, cu excepția Antarcticii.

Începând din anul 2019, Maspex a semnat un parteneriat cu Nestle Waters pentru dezvoltarea brandului NESTEA în Ungaria, Bulgaria și România. Astfel, am adăugat în portofoliul Maspex România o nouă categorie de produse, cea a ceaiurilor gata preparate.

Rolul brandului constă în a restabili legătura consumatorilor cu simplele bucurii ale vieții, oferind relaxare, bucurie și savoare fiecarei zile!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related