JustAD semneaza noua identitate vizuala a brandului Bio Kids

JustAD semneaza noua identitate vizuala a brandului Bio Kids

JustAD a realizat o noua identitate vizuala si designul de ambalaj al brandului de cereale si biscuiti pentru copii, Bio Kids de la Nutrivita.

In urma unei ample cercetari de piata, Nutrivita si agentia de publicitate JustAD au lansat pentru gama Bio Kids noua identitate vizuala menita sa intareasca pozitionarea brandului pe piata produselor bio din Romania.

 

"Procesul de rebranding a inclus schimbarea siglei de produs, a ambalajelor si crearea unei mascote – un tigrisor simpatic si vioi, pe nume Goldie, care iubeste sportul si ii provoaca pe cei mici la jocuri educative. 
Ne-am dorit sa aducem un plus de modernitate brandului: un nou personaj mai dinamic si mai aproape de copii si adolescenti, principalii nostri consumatori si un design fresh care sa iasa in evidenta la raft, intr-un segment ce devine din ce in ce mai aglomerat. Continuam sa educam prin joaca copiii folosind ambalaje interactive si informatii despre ecologie si natura, valori de baza ale brandului Bio Kids."
Adelina Pasat (Director Executiv, Nutrivita)

 

Noile ambalaje vor imbraca intregul portofoliu de produse intr-o linie strategica de design: contemporana, educativa si jucausa.

"In crearea liniei strategice pentru cereale - petale de ciocolata, bulgarasi de miere si biscuiti petit-beurre am avut in vedere nevoia celor mici de a invata lucruri noi prin joaca si de a se hrani sanatos. Mascota, culorile si jocurile de pe spatele cutiei sunt menite sa ii invete pe copii ce inseamna o alimentatie sanatoasa, importanta activitatior in aer liber si cum fiecare dintre noi poate fi mai responsabil cu mediul inconjurator."
Ionut Belet (Creative Strategist, JustAD)

Produsele se gasesc deja pe rafturile marilor retele comerciale – Auchan, Carrefour, Cora, Mega Image, Selgros, DM la raionul de produse BIO, dar si in magazine specializate de produse BIO.

"JustAD si Nutrivita au plecat la acest drum impreuna impartasind aceleasi viziuni legate de alimentatia BIO si responsabilizarea timpurie pentru mediul inconjurator. Aceasta chimie a creionat un traseu usor de urmat, fara multe pase inainte/inapoi, si a generat un rezultat final, la care speram. De cate ori ai ocazia ca dintr-un brief, un scurt debriefing, o prezentare si 2 -3 modificari sa ajungi la forma de raft? In continuare, pentru JustAD, anul 2017 va fi unul incarcat. Pregatim campanii indraznete, out of the box si pentru cei care simt ca noul an sta sub semnul neconventionalului, ii asteptam sa ne treaca pragul pentru a da nastere proiectelor de succes".
Alina Stanciu (Head of Strategy, JustAD)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Subiecte

Sectiune



Related