Testul adevărului la tampoane: ești om sau mutant?

Testul adevărului la tampoane: ești om sau mutant?

Potrivit reclamelor la tampoane, la testul ăsta cad toate femeile planetei: pentru că oricât te-ai căuta și oricât te-ar durea toate organele în acea perioadă, iar hormonii s-ar juca în mintea și simțurile tale ca niște pitici mahmuri care încearcă să facă o piramidă, sângele nu dă cu albastru, orice ai face. Iar vaginul nu seamănă nici cu flori, nici cu desene abstracte.

Despre cum un fenomen firesc, menstruația, este transformat cu pudism și ipocrizie de publicitate într-un experiment cu fluide de mutanți s-a scris în mai multe rânduri, pe IQads. Și despre încercările de a ieși din această paradigmă. Și despre gafe. În fine, ne-am dat seama că au curs mulți biți pe culoarele feminismului, dacă ne amintim și de faza de ieri.

Revenim cu ceea ce Fastcodesign numește ”cel mai tare ambalaj la tampoane”. Arată așa:

Dacă te uiți prin farmacii, scriu ei, și cauți tampoane, găsești doar flori, fluturi și desene abstracte. Thinx merge într-o cu totul altă direcție. Scrie și pe cutie: pentru oameni reali.

Sursa: Fascodesign

În 2015, metrourile din New York au interzis reclamele Thinx pentru că foloseau cuvântul menstruație. După revolta care s-a răspândit pe internet, printurile care prezentau imagini sugestive cu grapefruit si ouă au fost acceptate.

In 2016, alte reclame Thinx care făceau referire la expresia lui Donald Trump, "pussy-grabbing-proof underwear", au avut probleme în San Francisco.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related