Altar cu glumițe, flori și clișee pentru Ea

Altar cu glumițe, flori și clișee pentru Ea

Sa vorbim de 8 martie, ziua care ofera cel mai mare potential pentru gafe, in fiecare an. Din partea barbatilor, care  se pot trezi oricand de partea gresita a umorului, sau a brandurilor, care incearca, se straduiesc, vor, si totusi nu ajung acolo unde ar trebui.

Bineinteles, se va gasi cineva sa trezeasca din moartea stereotipiei gluma aia cu femeile sunt complicate si de aia nu reuseste nimeni sa le multumeasca. Si, daca nu merge aia, vor incerca altele. Sau niste flori. Problema e ca printre glumite si alinturi diverse, barbatii si unele femei uita de ce ne aflam aici. 

Pentru a nu uita, avem greva in afara. Si niste spoturi serioase, care pot fi acuzate de clisee, dar, din pacate, raman necesare. (Tocmai am vazut un ASA NU zilele trecute).

In Romania, cea mai mare parte a conversatiei este ocupata de flori si cadouri, de o Ea inefabila, dar mai ales inexistenta, careia i se ridica altar din clisee o data pe an.

Feminism Romania le reaminteste tuturor prin campania #multumescpentruflori care este sensul acestei zile: nu bomboane (si bombaneli alaturi de ele), ci drepturi:

O floare nu inseamna un pas in plus spre egalitatea de gen.

Reactiile la aceasta campanie le rezumeaza Vera Ion:

Cu ocazia zilei de 8 martie, Feminism Romania a primit vreo 500 de mesaje cu injuraturi si intrebari despre cand se apuca de spalat vase.

Inseamna ca a atins un nerv aceasta campanie, bravo! Pentru toti cei ingrijorati, vasele se spala cu un pic de detergent si apa deasupra chiuvetei. Cam asta e tot ce tre sa faci.

Apropo de flori, MAPN vine cu trandafiri:

Iar colegii de la SRI le completeaza cu glume:

 

Si un comentariu:

 

Si acum, spre branduri sa privim si sa nu rosim. Avon a lansat o campanie in care Antonia cere timp pentru femei. Tot la capitolul cosmetice, pe Marte se intampla asta: Nivea le trimitea locuitorilor un kit de urgenta pentru 8 martie.

 

In partea mesajelor serioase, Vodafone a lansat serviciul acesta, pentru femeile care vor sa se intoarca la munca.

 

Autovit le ofera doamnelor un calendar:

 

Penny face o glumita:

 

Sun Plaza incearca putina emotie cu povesti adevarate:

 

Si cateva mesaje de pe Facebook.

Bogdan Naumovici posteaza asta:

 

Andrei Craciun merge la esenta din sufletul poporului:

"Manca-le-as pizda lor de fete, ca ne face oameni"

Florareasa din Mahalaua Teilor, la un alt 8 martie, aprox. 2012.

 Dan Lungu face o calatorie in timp:

 

In timpul acesta, pe aceeasi planeta, se intampla asta:

 

Benetton si Creativeland Asia:

Droga5, pentru One:

MullenLowe Londra si Inspiring Girls International:

 

Incheiem cu un scurt istoric stiintifico-femeiesc, de la I Fucking Love Science:

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related