[PR de criză] Ce să NU faci niciodată, de la Trust Communications: Să dispari, să cauți vinovați, să te folosești de "No comment"

[PR de criză] Ce să NU faci niciodată, de la Trust Communications: Să dispari, să cauți vinovați, să te folosești de "No comment"

Anul acesta a adus o schimbare în comunicarea companiilor, care încep să se implice din ce în ce mai puternic în activism și cauze sociale, spune Mihaela Rențea, Managing Director TRUST Communications.

Vorbim de o nouă etapă a comunicării: implicarea, adauga și Andreea Magraon, Marketing & Communication Manager, care dă exemplul #neamsaturat și al protestelor din această iarnă.

Dar acestea sunt lucrurile bune. Mihaela și Andreea vorbesc și despre cele mai puțin bune. Despre cum faci față unei crize de PR și cum gestionezi non-crizele care sperie clienții, ce ajută în astfel de situații, care sunt elementele sensibile de care trebuie să ții seama în noua epocă a internetului și cum afectează presiunea consumatorilor relațiile publice.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Sectiune



Related