[PR de criză] Raluca Rotaru (Ene): Un pic de “hai să suflăm și-n iaurt” poate economisi mulți bani când chiar se instalează criza

[PR de criză] Raluca Rotaru (Ene): Un pic de “hai să suflăm și-n iaurt” poate economisi mulți bani când chiar se instalează criza

Când vine vorba de crize de comunicare, trăim un aparent paradox: brandurile trebuie să fie pe fază, dar să nu se precipite.

Viteza de reacție în fața unei crize de comunicare a crescut imens și poate face diferența între cum este percepută o companie: deschisă și apropiată de public sau încorsetată în proceduri și distantă, spune Raluca Rotaru (Ene), Managing Director Chapter 4 Romania. Cu toate astea, sfatul Ralucăi este să respiri înainte să reacționezi și, la fel de important, să faci apel la cele mai potrivite resurse din echipă pentru o anumită situație.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related