Andra Oprișan și 'place brandingul': Dacă nu îți controlezi brandul, te controlează el pe tine. Și tot ce îți rămâne este să fii reactiv atunci când ți se mai pune câte o ștampilă

Andra Oprișan și 'place brandingul': Dacă nu îți controlezi brandul, te controlează el pe tine. Și tot ce îți rămâne este să fii reactiv atunci când ți se mai pune câte o ștampilă

Presedinte Advice, master la Brunel University, strategist la Saffron, unde a lucrat cu Wally Olins, si, in prezent, strategist gone fishing, dupa o perioada sabatica petrecuta prin Asia, Australia si Noua Zeelanda.

Intoarsa in Romania, Andra Oprisan testeaza apele freelancingului. Si ale schimbului de idei. Asa ca pe 17 iunie va tine un workshop gratuit pornind de la ideea: Cum construim un brand de oras?

Dupa toate cele intamplate cu logo-ul Bucurestiului, am intrebat-o si noi, inainte, cateva lucruri despre concursul primariei, identitatea orasului si care ar fi pasii care ar trebui urmati in construirea ei. Si, daca tot am inceput, nu ne-am oprit din intrebat, iar Andra ne-a povestit despre invataturile de la Brunel (si de ce a ales aceasta universitate), experienta de la Saffron, cum e sa lucrezi cu Wally Olins si ce inseamna place brandingul. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Brand New

BRAND NEW este o agenție de strategie și design de brand, care de mai bine de șapte ani oferă soluții de branding și packaging pentru clienți locali și internaționali. Cu un portofoliu de servicii care cuprinde:... vezi detalii »

Sectiune



Related