Cum a reuşit o imprimantă HP să le facă românilor întoarcerea acasă mai frumoasă?

Cum a reuşit o imprimantă HP să le facă românilor întoarcerea acasă mai frumoasă?

Când mai are cineva timp să testeze o imprimantă? De la această întrebare au pornit cei de la Publicis când au conceput campania „HP Happy Welcome”, pentru HP Inc. România.

Normal, răspunsul e „când au puţin timp liber”, sau mai bine zis „când aşteaptă”. Şi aşteaptă mai ales la aeroport, când cei dragi se întorc acasă de peste hotare. Aşa că Publicis împreună cu HP le-au dat posibilitatea românilor să creeze şi să printeze mesaje de bun venit pentru cei dragi, dar în acelaşi timp să testeze funcţiile imprimantelor.

La Aeroportul Internaţional Henri Coandă a fost instalat un stand special cu 3 imprimante din gama HP DeskJet Ink Advantage, unde oamenii au putut să creeze mesaje de bun venit şi să le printeze wireless, direct de pe tabletă sau telefon.

Într-o singură zi au fost întâmpinate sute de zboruri şi printate o mulţime de mesaje, făcând reîntâlnirile românilor cu familia sau cu prietenii şi mai emoţionante.

Echipele:

Publicis România: Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Sebastian Olar – Group Creative Director, Laur Raboj – Copywriter, Florin Pădurean – Art Director, Irina Tudoran – Account Manager, Camelia Efrimov – A/V Producer, Radu Luca – Managing Director.

Production Studio: StudioSet, Director: Goran Mihailov, Producer: Alexandra Săraru.

HP Inc.: Roxana Iancu – Consumer & Trade Marketing Manager.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Campanii

Sectiune

Dictionar



Related