[Complexele publicitarilor] Alex Petrescu: Industria are Complexul Demostene; o serie interminabilă de cuvinte prețioase care ajung în ppt-uri

[Complexele publicitarilor] Alex Petrescu: Industria are Complexul Demostene; o serie interminabilă de cuvinte prețioase care ajung în ppt-uri

Gen big data, holistic picture, algoritmi, boți, CRM, deep dive, unlocking the truth, content, organic, funnel, a/b testing, data mining, growth hacking, data architecture, după cum le numără Alex Petrescu, Strategy and Creative Director Fractal Communications. Cam aici am ajuns cu adevărurile neplăcute din publicitate

Cuvintele Demostene au menirea de a umple, crede el, decalajul dintre ce se întâmplă România față de Vest, de a acoperi personalitățile multiple, de a urma trendul. Creativii se cred speciali. Cred că știu să influențeze masele, să le gâdile și să le facă să cumpere. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related