Aventura publicitarilor continua la FIBRA #2. URSUS ramane partenerul festivalului de creativitate, ajuns la editia a doua

Aventura publicitarilor continua la FIBRA #2. URSUS ramane partenerul festivalului de creativitate, ajuns la editia a doua

Publicitatea e cea mai tare aventura. Bine, poate nu neaparat cea mai tare, dar e o aventura tare, care nu se termina niciodata cat timp traiesti in ea. De luni dimineata si pana vineri seara inclusiv, te poti trezi cu cate-un brief pe nepusa masa, cu cate-o ambuscada de modificari, cu niste conversatii si meetinguri nabadaioase in agentie sau la client. Cand se termina viata de publicitar si incepe cea personala, nimeni nu mai poate spune.

Triste ar mai fi lucrurile daca nu i-ai avea alaturi pe colegii care te insotesc in toata aventura asta epica numita advertising. Colegi care se transforma, obligatoriu dar pe nesimtite, in prieteni. Si, desi aventurile publicitatii o sa va tina garantat laolalta, trebuie sa va mai si scoateti din rutina, oricat de legendara ar fi ea.

Fiti pe pace si nu va mai chinuiti cu sincronizatul de agende; organizam noi o iesire la bere pe la mijlocul lui noiembrie, cu URSUS alaturi de noi.

Astfel, brandul romanesc de bere este si anul acesta sustinator al creativitatii romanesti, revenind in calitatea de partener la a doua editie a Premiilor FIBRA, festivalul local de creativitate organizat de IQads si sustinut de IAA, UAPRADC*RO si IAB Romania.

Premiile FIBRA isi propun sa sarbatoreasca spiritul aventurier al comunicarii; cu alte cuvinte, curajul clientilor si creativitatea agentiilor, asa cum se reflecta ele in campaniile romanesti. Festivalul intruneste din nou un juriu international, provenit din agentii independente, care sa stimuleze marcomul romanesc, oferindu-i feedbackul unor publicitari de top din toata lumea. 

"Asteptam cu interes cea de-a doua editie a FIBRA si ne bucuram ca putem sa fim alaturi si in acest an. Succesul de anul trecut a fost o confirmare a necesitatii de a privi dincolo de campaniile corecte si cuminti. Iar optimismul cu care a fost imbratisat acest festival ma face sa cred ca lucurile sunt in directia buna", a declarat Victor Teiosanu (Premium Brands Director,
URSUS Breweries).

Ursus va fi berea oficiala la Premiilor FIBRA si isi va astepta vizitatorii publicitari la fata locului: Caro City Resort, pe Barbu Vacarescu 164.  

Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative. 
Festivalul este organizat de IQads, platforma media 
dedicata industriilor creative din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related