De la K-pital la KMP Studio. Vlad Gheorghiu si productia de muzica pentru reclame: "Bugetele si timingurile proiectelor din afara sunt mult mai ok fata de cele pentru Romania"

De la K-pital la KMP Studio. Vlad Gheorghiu si productia de muzica pentru reclame: "Bugetele si timingurile proiectelor din afara sunt mult mai ok fata de cele pentru Romania"

In advertising, muzica poate fi esentiala in transmiterea mesajului potrivit. Desigur, asa cum spune si Vlad Gheorghiu, owner KMP Studio, pentru trei crenvursti dansatori si o reducere la ei, parca nu merita sa iti bati capul cu piese originale. Dar in rest, daca ai de ales, e bine sa nu te bazezi pe muzica de librarie in locul celei compuse aplicat, pe brief. Mai ales daca de productie se ocupa tipul care le-a facut celebre pe fetele de la K-pital. 

Agentiile inteleg asta destul de bine si actioneaza in consecinta:

Uneori, mai esti briefuit si direct de catre creatia din agentii si iese treaba bine, insa brieful de la un CS bun este de multe ori cel mai valoros

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Related