Rămâi MUT! VEZI cum s-a DEZLĂNȚUIT Alina Vârlănuță asupra unui copy de la HEADVERTISING

Rămâi MUT! VEZI cum s-a DEZLĂNȚUIT Alina Vârlănuță asupra unui copy de la HEADVERTISING

Alina Vârlănuță, Group Creative Director la Jazz Communication, poate ca nu bea Sprite. Dar ce ti-ar mai fi placut, Alina, sa le faci spoturile de pe vremuri! Cu NN, la fel. Campania lor cu "Pupici" iti face cu ochiul de numa' numa'!

Alina pune "vid-ul" in invidie si nu ii e rusine sa o recunoasca: "da, pentru mine, e un lucru bun si ma bucura cand altii fac lucruri misto in industrie". Of, Alina, sa nu mai spui asta niciodata cu voce tare. Dar daca te-am prins, publicam.

Cat despre GROAZA copy-ului de la Headvertising care a scris campania pupicilor mai sus mentionati, ce sa mai zicem? A fost CUMPLIT si TULBURATOR; numai el stie cate a patimit de pe urma invidiei Alinei.

Nu s-au emis ordine de restrictie, dar GCD-ul Jazz i-a zis verde-n fata ce crede despre el si toata agentia a vorbit despre asta. Iar acum, ce bine, o sa afle intreaga industrie de publicitate!  Si nimeni sa nu se mire daca se va discuta pe la colturi despre asta. In noiembrie, pe 16 si 17, la Premiile FIBRA.

 

Prima invidie nu se uita

Cea mai serioasa si memorabilia invidie am avut-o cu pupicii de la NN. M-am ofticat ca nu am scris-o eu. Mi se pare un copy foarte bine scris cu un insight foarte bun in spate. Double trouble.

Recunosc ca eu ma oftic mai mult pe scrisul bun decat pe idei in sine. De aceea, ma bucur si mai mult cand vad pe TV o reclama care, dincolo de idee si executie, e scrisa foarte bine.

 

Dar nici restul

Cresc in aceasta industrie de vreo zece ani. Ani in care mi-as fi dorit sa fac urmatoarele campanii.

De la noi, mai toate Sprite-urile vechi.

Spoturile radio pentru Foltene:

Gelozia:

De p-afara:

Intr-un mod bizar, invidia la mine se manifesta prin bucurie. Nu ma frustreaza, ci ma bucura cand vad in calupul publicitar reclame scrise bine. Si de la bucurie, trec la munca.

Sunt un om pasnic. Imi culc invidia aici, unde fac intr-un fel reclama la vise :) Aici nu am account, nu am client, nu am limita de buget.

 

Unde te duce invidia cand te duce?

Recunosc ca nu functionez in termeni de comparatie sau de invidie. Uite ce-a facut x, hai sa facem si noi mai bine. Cred ca daca nu ai tu cu tine drive-ul de a face mai bine pe fiecare brief, de a misca un cuvant de la stanga la dreapta pana isi gaseste locul, de a taia, de a scrie si rescrie pana nu-ti mai dai seama ce e bine si ce e rau, nu o sa iasa ceva bun pe termen lung. Cel mult iti iese un hit.

 

Si cum te lasi prada ei?

M-am apropiat timid de copywriterul care a scris "Pupicii: si i-am zis ca stiu ca o sa para ciudat, dar tocmai pentru ca ma incearca rar invidia, indraznesc sa-i spun great job.

 

Publicitari romani, multumesc!

Pfff… ar fi o lista foarte lunga si nedreapta pentru ca i-as trece si pe cei care m-au inspirat in directia "asa nu". Cu "asa nu" in minte am invatat cel mai bine si cel mai constructiv cum sa-mi gasesc locul intr-o agentie care sa se plieze pe asteptarile si invidiile mele :)

Din fericire, la Jazz am tot playgroundul si curajul de care am nevoie ca sa gresesc din ce in ce mai bine, pana o sa ajung de partea cealalta a invidiei :)

 

Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative. 
Festivalul este organizat de IQads, platforma media 
dedicata industriilor creative din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related