[Pe culmile lui 2017] Raluca Ghilea: ”a fost un an de experimente în publicitatea românească, într-un efort de gestionare a zgomotului informațional din jur”

[Pe culmile lui 2017] Raluca Ghilea: ”a fost un an de experimente în publicitatea românească, într-un efort de gestionare a zgomotului informațional din jur”

Iar 2018 va fi despre educație în publicitate, spune Raluca Ghilea, Co-Owner Perceptum. La toate palierele: financiară, civică, socială. Raluca se așteaptă  la o creștere semnificativă a campaniilor CSR în 2018.

Publicitarii vor dori, și mai mult decât în acest an, să comunice valori și beneficii ale brandului pentru comunitate.

Ce a mirat-o anul acesta: că femeile suferă, încă, de toate problemele jenante în reclame și că detergenții se diferențiază, încă, prin felul în care scot petele. Ce merită nominalizat la cea mai tare chestie din 2017: disocierea unor branduri de anumite canale de comunicare cu ocazia protestelor de stradă care au avut loc în acest an.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Related