[De ce sa ramai in Romania] Claudiu Dobrita: "Se pleaca fara speranta aproape, cu neincredere si cu ciuda. Se paraseste"

[De ce sa ramai in Romania] Claudiu Dobrita: "Se pleaca fara speranta aproape, cu neincredere si cu ciuda. Se paraseste"

Era CD la Ogilvy, in Praga, cand si-a facut bagajele si s-a intors in Romania pentru ca fiica lui sa se nasca si sa creasca aici. Nu dintr-un patriotism tembel, spune Claudiu Dobrita, Chief Creative Officer FCB Bucharest, ci dintr-un motiv pragmatic. A urmat o perioada complicata dar foarte misto, conchide el acum, looking back in no anger.

Am ramas cumva la mijloc intre should I stay or should I go, in sensul ca am lucrat mai mereu in agentii destul de mari din retele puternice unde ma ocupam si de conturi regionale, ceea ce ma facea sa calatoresc destul de mult, uneori obositor de mult.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related