Brand New dezvoltă ambalajele de URSUS Retro

Brand New dezvoltă ambalajele de URSUS Retro

Ursus Breweries își extinde portofoliul prin lansarea unui nou sortiment de bere - URSUS Retro. Lansată ca un tribut adus distracției legendare a anilor ‘90, noua bere blondă nepasteurizată trimite consumatorii în atmosfera din perioada efervescenței noilor începuturi.

Noua bere URSUS Retro reușește să reînvie momentele în care oamenii se distrau și se întâlneau față-n față, atunci când un chef la cămin era mai presus de navigatul pe internet sau de televiziunea HD de acum.
Denumirea de URSUS Retro a fost prezentă încă de la începutul briefului cu clientul, sarcina agenției fiind să găsească o modalitate de a transmite prin etichetă mesajul acestei noi variante de URSUS.

"Provocarea lansată agenției a fost aceea de a crea un ambalaj cu trăsături retro, care să amintească de anii ‘90, dar în același timp să fie potrivit pentru zilele noastre și atrăgător pentru target. Ne-am dorit să reinterpretăm elementele vechi într-un mod nou, ca și cum am relansa un ambalaj vechi de Ursus astăzi", afirmă Anca Călugărițoiu (Brand Manager URSUS).

 

"În urma trecerii în revistă a diverselor surse de inspirație și repere vizuale provenite din perioada postdecembristă și dorindu-ne un layout cât mai simplu și curat, am selectat paleta de culori, texturi și fonturi", declară Vlad Bojan (Senior Graphic Designer Brand New).

 

Poziția maiestuoasă a ursului și reprezentarea lui în plan întreg, preluat din vizualurile actuale ale URSUS, dar unde îl regăsim în plan secundar, dublată de razele soarelui s-a potrivit perfect cu stilul grafic folosit în perioada respectivă.

 

"În privința identității de brand, am mizat pentru recognoscibilitate numai pe culoarea roșie, semnătura cromatică a URSUS, având susținerea echipei clientului ca toate elementele componente să fie organice și parte din același univers vizual, incluzând aici și wordmark-ul URSUS", declară Mădălina Oanță (Branding Director Brand New).

 

Patina de vechi, retro, a fost redată prin imitarea în execuție a procedeelor mai vechi de tipar și a imperfecțiunilor caracteristice acestora.

Forma și culoarea sticlei alese de echipa internă URSUS, întregesc conceptul, ducând și ele cu gândul la perioada anilor ’90. Cine nu își aduce aminte de sticlele maronii care se vând și acum online ca suveniruri pentru nostalgici?

Și pentru ca distracția legendară să revină în forță, noul sortiment este disponibil începând din martie 2018 în lanțurile de comerț modern și tradițional din toată țara, în mai multe variante de ambalaj: sticlă returnabilă de 500 ml, sticlă nereturnabilă de 500 ml, doză de 500 ml, pachet de 6 doze și draft.

 

Echipele participante:

Echipa client Ursus Breweries:
Victor Teioșanu, Premium Brands Director
Anca Călugărițoiu, Brand Manager

Echipa agentie Brand New:
Mădălina Râpeanu – Strategic Planner
Vlad Bojan – Senior Graphic Designer
Mădălina Oanță – Branding Director
Raluca Deaconu – Branding Account Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related