Bilanțul Foodwise în 2017: expertiza food&bev, consolidată prin proiecte de branding, employer branding și campanii integrate

Bilanțul Foodwise în 2017: expertiza food&bev, consolidată prin proiecte de branding, employer branding și campanii integrate

Foodwise, primul hub de comunicare specializat in furnizare de conținut creativ și implementare pentru industria de food&beverages, si-a consolidat anul trecut expertiza in food intelligente prin proiecte de branding, employer branding, campanii integrate si CSR.

"2017 a fost anul cel mai bogat in proiecte care au pus in valoare specializarea si competentele Foodwise pentru industria food&bev si HoReCa. Am fost permanent provocati de clienti si am dezvoltat proiecte cu care ne mandrim –atat pentru clienti, cat si proiectul intern de CSR –Foodcare. Proiectele pe care Foodwise le propune sunt actuale, tin cont de tendintele de consum din industria food&bev si, pentru ca intelegem foarte bine atat clientul, cat si consumatorul, proiectele noastre se dovedesc eficiente si au rezultate foarte bune". Marilena Istratescu (Managing Partner și Co-Fondator al grupului HELLO/ Foodwise)

 

Printre proiectele realizate de Foodwise in 2017 au fost lansarea platformei de CSR Foodcare si campania de reducere a risipei alimentare #Itsoftotakeaway. Campania #Itsoktotakeaway, prima campanie sub umbrela Foodcare a fost realizata alaturi de restaurante partenere, care au acceptat provocarea Foodcare de a incuraja clientii sa ceara mancarea ramasa la pachet. Peste 1 milion de clienti ai restaurantelor partenere au fost expusi la mesajul campaniei.

"Platforma FoodCare este un proiect care a pornit de la respectul nostru pentru hrana si industrie. Ne-am propus sa folosim expertiza si creativitatea, informatiile despre trenduri si consumator, pentru a convinge un numar cat mai mare de persoane sa respecte hrana si sa actioneze responsabil prin reducerea risipei alimentare. Fiind un proiect propriu, implicam resursele interne ale hub-ului de creativitate si tot know how-ul specialistilor cu care lucram, astfel incat proiectul sa reflecte etica si valorile noastre in aceasta industrie". - Cristina Diaconescu Pirlitu (Creative Partner Foodwise)

 

Tot in 2017, campania de lansare a berii Timisoreana Nepasteurizata a fost un proiect de consumer engagement, cu componenta de educare puternica. Programul s-a desfasurat in toata tara si a fost implementat de echipa de proiect Foodwise in vara si toamna anului trecut.

 

"Prin structura hub-ului Foodwise, dispunem de resurse pentru a derula campanii de anvergura, precum campaniile nationale si evenimentele speciale desfasurate alaturi de clientii nostri. Atragem in proiect talente specializate, conectate la nevoile brandurilor. Project managerii organizeaza si armonizeaza expertizele diverse, astfel incat campania sa fie implementata eficient si cu succes in raport cu obiectivele de business". - Andreea Celescu (Operations Partner Foodwise)

 

Foodwise a lansat consumatorilor provocarea Edenia, intr-un proiect de comunicare integrata –Unde iesim la masa? Acasa. Publicul a fost invitat să se bucure cât mai mult de emoția meselor de acasă printr-o campanie de “nesting engagement” susținută prin TVC, activări in-store, OOH, digital și inspirație culinară adusă de bloggeri, prin componentă de PR.

In ceea ce priveste proiectele Foodwise de branding si employer branding, 2017 a insemnat dezvoltarea de solutii pentru Cortina Garden & Privileg Catering, Nood Food si Grupul City Grill. Proiectele au fost convingatoare datorita experientei si expertizei vaste a Foodwise in segmentele HoReCa si food&bev si prin demonstrarea intelegerii in detaliu a comportamentelor de consum si insight-urilor de consumator si angajat in industrie.

"In 2018 obiectivul ramane capitalizarea expertizei in food intelligence prin noi proiecte signature realizate pentru business-uri din zona HoReCa si food&bev. Campaniile de marketing experiential, consumer engagement, branding si employer branding raman focusul nostru si in acest an, acestea fiind cele care pun cel mai bine in valoare structura si expertiza hub-ul care reuneste specialisti din toate domeniile implicate: creativi, strategi, arhitecti, chefi, influenceri, cercetatori." - Marilena Istratescu

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Foodwise

Foodwise Marketing este o divizie specializata ce comunica pentru clientii din zona de food & beverages, lansata de grupul de comunicare Hello. Portofoliul cuprinde companii si branduri precum Ursus Breweries... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related