Școala ADC*RO prezintă absolvenții ediției a 10-a

Școala ADC*RO prezintă absolvenții ediției a 10-a

Școala ADC*RO are anul acesta 37 de absolvenți, ale căror lucrări au fost evaluate de către un board format din unii dintre cei mai buni directori de creație din România.

La finalul a 7 brief-uri rezolvate, au fost desemnați absolvenții care au obținut punctajul cel mai mare – Oana Oprea, Maria Vatamanu, Dragoș Bardă, Monica-Ana Casangiu, Irina Focșa, Alex Nedelcu, Cătălina Groza, Mirela-Gabriela Grinzeanu, Andreea Mihalache și Teodora Ștefan.

Pe lângă cele 10 portofolii premiate, tutorii au desemnat câștigători și pentru fiecare dintre principalele medii de comunicare. Astfel, s-au oferit premiile BEST OF RADIO, BEST OF OUTDOOR & AMBIENT și BEST OF CAMPANII INTEGRATE Oanei Oprea, BEST OF PROMO & ACTIVATION pentru Irina Focșa, BEST OF VIDEO pentru Monica-Ana Casangiu, BEST OF PRINT & PUBLISHING pentru Dragoș Bardă și BEST OF DIGITAL pentru Ioana Soroceanu.

Oana Oprea a obținut în plus și Bursa Ionuț Popescu. Ȋncepând din anul 2016, ȋn amintirea lui Ionuț Popescu, art director și fotograf, care și-a pierdut viața în urma incendiului de la Colectiv, ADC România a înființat o bursă în valoare de 500 euro care se oferă cursantului Școlii de Creativitate ADC*RO care se situează pe primul loc la finalul cursurilor.

Lista completă a absolvenților ediției a 10-a este: Ada Moisă, Andrei Kalman, Beatrice Smîntînică, Bianca Ioana Crăciunescu, Bianca Solymoși, Ciprian Odobescu, Cosmin Nicolae, Costin-Lucian Zisu, Cristina Bîlea, Cristina Gherasim, Diana Letzner, Diana Silion, Eduard Manolache, Ioana Soroceanu, Iulia Surianu, Larisa Andreea Vasile, Laura Iacob, Marius Gălbenușă, Mert Emin, Radu Nicolae Vladuț, Ramona Elena Rusănescu, Roxana Gabriela Jitaru, Sanda Luca, Silvian David, Sînziana Ioana Niculescu și Sorina Popescu.

Ioana Soroceanu a obținut, de asemenea, și premiul în valoare de 250 de euro din partea UniCredit Bank pentru rezolvarea briefului.

Pentru al treilea an consecutiv, Şcoala ADC a continuat modulul extra, Olimpiadul, cu scopul de a pregăti studenții pentru competiții naționale și internaționale, sub tutoratul lui Eugen Suman Executive Creative Director Friends\TBWA și Andrei Tripșa – Creative Partner Three. Trei proiecte din partea a trei echipe au mers anul acesta la Future Lions 2018. Acestea sunt: Andreea Mihalache & Irina Focșa, Laura Iacob, Ada Moisă, Cosmin Nicolae, Bianca Solymoși, Teodora Ștefan, Costin Zisu și Ciprian Odobescu & Sanda Luca.

Board-ul de tutori al ediției 2018 a fost format din: Adrian Preda – Creative Director GAV, Andrei Tripşa – Creative Partner Three, Catalin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Borţun Brand Growers, Claudiu Dobriţa – Creative Director FCB Bucharest, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Liviu Ţurcanu – Creative Director Mercury360, Radu Pilat - Managing Partner Heist Industries, Simona Suman – Group Creative Director MRM Worldwide România, Şerban Alexandrescu – Creative Director Headvertising şi Ştefan Vasilachi – Creative Director DDB România.

Cursurile celei de-a 10-a ediție a Școlii ADC*RO au acoperit teme precum introducere în publicitate, strategie și concept, video, radio, print, outdoor, btl, online, innovative media și campanii integrate, au antrenat participanții pentru lucrul pe principalele medii de comunicare și au format reflexe pentru ca, la finalul școlii, absolvenții să poată implementa toate conceptele învățate. Toate portofoliile absolvenților sunt urcate pe site-ul școlii, care funcționează de câțiva ani deja ca un motor de căutare util pentru agenții.

Școala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul publicității, un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related