[Unde ești, brandingule?] Ioana Biţin (Onomatopy): În ultimii ani își ițesc capul tot mai multe branduri mici, locale, ceea ce e îmbucurător

[Unde ești, brandingule?] Ioana Biţin (Onomatopy): În ultimii ani își ițesc capul tot mai multe branduri mici, locale, ceea ce e îmbucurător

Brandingul este văzut ca un proces plastic, iar designerii, ca niște boemi rebeli. Dar noua generație de clienți schimbă, treptat, această neînțelegere, spune Ioana Biţin, Senior Graphic Designer Onomatopy. E o generație mai „educată” și mai informată, iar asta se datorează și creșterii în număr și amploare a diverselor evenimente, conferințe, expoziții pe zona de tech, marketing, comunicare, artă. Agenția a lucrat cu astfel de clienți din domenii diferite: de la construcții și arhitectură, la zona de food, vinuri și management artistic. Și cu câteva branduri mai mici din UK.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Related