[Unde esti, brandingule?] Andreea Florea (Brandtailors): Anul trecut a fost primul an în care am experimentat instabilitatea economică și fiscală, astfel încât a fost unul dintre cei mai dificili ani pentru branding

[Unde esti, brandingule?] Andreea Florea (Brandtailors): Anul trecut a fost primul an în care am experimentat instabilitatea economică și fiscală, astfel încât a fost unul dintre cei mai dificili ani pentru branding

Poate că numele seriei noastre, ca să se încadreze mai bine în trendurile care traversează industria, ar fi trebuit să fie Atelierul românesc de brandărie. Andreea Florea, managing partner Brandtailors & fondator Sigla și Lozinca, numără cele mai importante tipuri de fashion victims din brandingul românesc:

1. Asocierea cu românescul, călărind valul de patriotism sforăitor și cvasi-naționalist

2. Numele generice, foarte cool la prima lor apariție, dar greu de diferențiat și introdus într-o conversație normală, de la mititărie la atelierul de...

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Related