[Noii publicitari] Marina Topcian (Grapefruit): În marketing, trebuie să știi și business, iar businessul e strategie, gândire, matematică

[Noii publicitari] Marina Topcian (Grapefruit): În marketing, trebuie să știi și business, iar businessul e strategie, gândire, matematică

Avem, în comunicare, interviuri de joburi care sunt, de fapt, discuții la o bere. Și de la care pleci, uneori, mai odihnit și mai zen decât ai venit. Dar avem și interviuri care se întind pe 6 întâlniri și din care răzbate complexitatea jobului. De exemplu, ale Marinei Topcian (Digital Strategist la Grapefruit) în ultima vreme au fost din ce în ce mai ample.

La Grapefruit, spre exemplu, am trecut prin 6 etape de interviu. Și mi se pare logic să fie așa. Genul ăsta de industrie necesită complexitate, know-how care să se concretizeze în decizii asumate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related