[Publicitatea in aer] Laura Nedelschi (Kubis Interactive): Reclama radio a trecut prin 20 de ani in care a fost redusa la scop tactic si limbaj neacordat cu ascultatorul

[Publicitatea in aer] Laura Nedelschi (Kubis Interactive): Reclama radio a trecut prin 20 de ani in care a fost redusa la scop tactic si limbaj neacordat cu ascultatorul

Motto: ”Cum asteapta unii pe Isus, asa astept si eu renasterea radioului”

Frazarea standard si excesul de gerunzii ne mananca pe paine, dragi cititori si consumatori de publicitate. In viata de zi cu zi, dar noi vorbim aici de ce se intampla pe la radio. In schimb, atentia pentru ce simte omul care asculta (sau pentru ce ar putea simti) au fost reduse dramatic, spune Laura Nedelschi (Creative Director, Kubis Interactive). 

Ce a ramas, totusi, cu adevarat important la un spot pe radio? Un text scris asa cum trebuie, desigur. 

Un text bun, fluid, scris la fel cum vorbesti cand ceri o paine sau spui cuiva cat il iubesti. Fara sa pui cate un neologism colturos sau "cașisme" la tot pasul ca sa dai masura politetii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related