[Publicitatea in aer] Laura Nedelschi (Kubis Interactive): Reclama radio a trecut prin 20 de ani in care a fost redusa la scop tactic si limbaj neacordat cu ascultatorul

[Publicitatea in aer] Laura Nedelschi (Kubis Interactive): Reclama radio a trecut prin 20 de ani in care a fost redusa la scop tactic si limbaj neacordat cu ascultatorul

Motto: ”Cum asteapta unii pe Isus, asa astept si eu renasterea radioului”

Frazarea standard si excesul de gerunzii ne mananca pe paine, dragi cititori si consumatori de publicitate. In viata de zi cu zi, dar noi vorbim aici de ce se intampla pe la radio. In schimb, atentia pentru ce simte omul care asculta (sau pentru ce ar putea simti) au fost reduse dramatic, spune Laura Nedelschi (Creative Director, Kubis Interactive). 

Ce a ramas, totusi, cu adevarat important la un spot pe radio? Un text scris asa cum trebuie, desigur. 

Un text bun, fluid, scris la fel cum vorbesti cand ceri o paine sau spui cuiva cat il iubesti. Fara sa pui cate un neologism colturos sau "cașisme" la tot pasul ca sa dai masura politetii.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related