[Publicitatea în aer] Marius Tudor (Rusu+Borțun): Cred că radioul ar trebui să fie mediul preferat al unui copywriter, dar și cel mai intimidant

[Publicitatea în aer] Marius Tudor (Rusu+Borțun): Cred că radioul ar trebui să fie mediul preferat al unui copywriter, dar și cel mai intimidant

Pun pariu că nu v-ati gandit niciodata la asta: oricât de departe ai fi de un oraș și oricât de prost prinzi alte radiouri, Trinitas se aude cristal. Marius Tudor (Senior Copy la Rusu+Borțun) este cel care ne-a deschis ochii. Frecventa Domnului se prinde bine și la Casa Poporului, și la Pârscov.

Cum s-a mai spus, Marius este de părere că orice categorie de produs sau serviciu poate fi promovată cu succes la radio, ”dacă știi că oamenii la care vrei să ajungi îl ascultă”. Ajută și să nu fii enervant, mai spune el.

E un mare magazin de electrocasnice care face asta pe radio și jur că e responsabil pentru jumătate din furia generală a șoferilor din București.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Sectiune



Related