[Publicitatea în aer] Marius Tudor (Rusu+Borțun): Cred că radioul ar trebui să fie mediul preferat al unui copywriter, dar și cel mai intimidant

[Publicitatea în aer] Marius Tudor (Rusu+Borțun): Cred că radioul ar trebui să fie mediul preferat al unui copywriter, dar și cel mai intimidant

Pun pariu că nu v-ati gandit niciodata la asta: oricât de departe ai fi de un oraș și oricât de prost prinzi alte radiouri, Trinitas se aude cristal. Marius Tudor (Senior Copy la Rusu+Borțun) este cel care ne-a deschis ochii. Frecventa Domnului se prinde bine și la Casa Poporului, și la Pârscov.

Cum s-a mai spus, Marius este de părere că orice categorie de produs sau serviciu poate fi promovată cu succes la radio, ”dacă știi că oamenii la care vrei să ajungi îl ascultă”. Ajută și să nu fii enervant, mai spune el.

E un mare magazin de electrocasnice care face asta pe radio și jur că e responsabil pentru jumătate din furia generală a șoferilor din București.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Sectiune



Branded


Related