Godmother organizeaza pentru IBM evenimente ’smARTISTICE’

Godmother organizeaza pentru IBM evenimente ’smARTISTICE’

Incepand cu 2018, Godmother a devenit partener oficial al IBM Romania pentru organizarea de evenimente.

Ca prim proiect, Godmother si IBM au organizat  “Making the Marketer”, eveniment initiat de echipa IBM globala ca parte dintr-o serie desfasurata in multiple regiuni din Europa si nu numai, cu scopul de a oferi o perspectiva actualizata asupra competentelor necesare unui power-marketer, precum si de a revigora pasiunea pentru marketing a IBMerilor.

Timp de 3 zile, 500 de invitati - oameni de marketing si comunicare, dar si developeri din cadrul IBM Marketing Services Center Romania, au descoperit noutati din domeniul tech, marketing si leadership printr-o serie de prezentari sustinute de catre o echipa de experti de la IBM global, intr-un set-up ce a cuprins in total 9 sali de conferinta si multe activitati interactive.

In cadrul centrului de marketing al IBM in Romania se dezvolta solutii pentru diverse regiuni ale lumii, construind o comunitate stransa in jurul celor mai inovatoare abordari in marketing si comunicare. Livrabilele reprezinta mai mult decat cifre si grafice, sunt implementari complete si integrate, care plaseaza intotdeauna clientul in centrul strategiei.

Cu gandul ca marketingul este mai mult decat un instrument, ci mai degraba asemanator cu o arta, am dezvoltat conceptul smARTISTIC, sub umbrela caruia s-au desfasurat toate activarile si implicit flow-ul evenimentului. 

Teasing pre event, prezentari, interactiune, device-uri digitale, speech-uri motivationale, showcase-uri, workshopuri, dar si after party pana dimineata sunt bornele unui eveniment pe care Godmother l-a gasit provocator, dar si potrivit pentru a dovedi capaciteatea agentiei de a gestiona evenimente mari si pline de creativitate.

 

“Provocarea noastra a fost sa gasim echilibrul intre tehnologie, interactivitate, arta, prezentari, 500 oameni de marketing si spiritul unei comunitati competitive si puse pe fapte mari”, declara Andreea Ropotan (BTL Account Director Godmother).

 

Echipa de proiect

IBM:

Gerold Gutti | MtM MSC Bucharest Host/Lead
Kati Iordache | MtM MSC Project Lead
Mirela Toader | Focal day 1
Claudia Maria Cama | Focal day 2
Andra Livia Ailincai | Logistics Support & Focal day 3
Beatrice Ivanescu | Logistic Support
Ervin Bolat | Agile Coach
Madalina Zabava | Headcount Support
Cristi Miu | Digital Support
Georgiana Axinia | Event Communication Support

 

Echipa Godmother

Andreea Ropotan – BTL Account Director
Alexandra Munteanu – Account Manager
Razvan Dinica – BTL Executive
Alina Carstenoiu – BTL Executive
Alice Gavril – Client Service Director
Sabrina Vlasceanu – Copywriter
Gabi Niculae – Art Director
Claudiu Halmagean – Layout Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related