Cum a ajuns o ţară întreagă să capteze alături de Daikin, în sticluţe magice, aerul curat al locurilor de poveste din România

Cum a ajuns o ţară întreagă să capteze alături de Daikin, în sticluţe magice, aerul curat al locurilor de poveste din România

Puterea exemplului personal, multiplicarea mesajelor eco-responsabile prin vocile românilor („beneficiarii” direcţi ai aerului curat din ţara noastră) şi determinarea schimbării de atitudine prin conştientizare profundă şi schimbare de mentalitate – acestea sunt raţionalele care stau la baza dezvoltării la un nou nivel în 2018 a campaniei de fapte bune „Plantăm Aer” lansată de Daikin România în vara anului trecut.

Semnată de agenţia WOPA Communication pentru reprezentanta locală a producătorul nipon de sisteme de climatizare, campania utilizează cel mai actual şi, totodată, cel mai autentic mijloc de comunicare – vocea consumatorului. Astfel, platforma plantamaer.ro devine în 2018 un mediu user generated content, în care poveştile şi experienţele românilor petrecute în aer liber devin mărturii şi mesaje de conştientizare pentru alţi români, în privinţa menţinerii şi îmbunătăţirii aerului pe care îl respirăm.

Sub sloganul „Noi plantăm copaci, tu colecționezi aer curat”, campania din 2018 activează mecanismul de împărtăşire şi multiplicare a bunelor obiceiuri, pornind de la un adevăr simplu: atunci când ieşi în natură şi inspiri aerul curat, îţi vine să-l iei acasă într-un recipient, ca să mai iei o gură de aer proaspăt din când în când.

Campania încurajează românii să „capteze” aerul curat al locurilor magice din România în poveşti şi experienţe personale postate pe platforma plantamaer.ro - locul unde  partenerii Daikin şi orice alte entităţi care doresc să se implice fiind încurajaţi să redirecţioneze impozitul pe profit datorat statului, printr-un formular online de donaţie. Cu fondurile strânse prin intermediul platformei, Daikin continuă să planteze copaci în toată ţara, în colaborare cu iniţiativa „Plantăm fapte bune în România”, pentru a contribui la menţinerea aerul curat în cât mai multe locuri din România.

 

„Aerul curat nu este o resursă inepuizabilă şi suntem responsabili, prin fiecare gest pe care îl facem, de îmbunătăţirea calităţii sale. Este foarte important să împărtăşim pasiunea pentru aerul curat cu cei din jur şi să contribuim prin forţa exemplului personal – acesta este mesajul prin care dorim să implicăm şi să responsabilizăm pe cât mai mulţi dintre clienţii şi partenerii noştri”, declară Alina Turcitu (Marketing Coordinator, Daikin România).

 

„Ne bucurăm să continuăm şi să multiplicăm în 2018 o campanie naţională lansată cu succes anul trecut.  Prin mesaje simple şi autentice, precum şi prin utilizarea unui mix de comunicare foarte actual – online, proiecte speciale, conţinut creat de utilizator - dorim să activăm forţa de conştientizare şi de replicare a bunelor exemple care există în fiecare dintre noi.”, spune Andra Ţivichi (Account Director, WOPA Communication).

 

Campania de responsabilitate socială (CSR) „Plantăm Aer” a fost lansată în 2017 de WOPA pentru  Daikin - lider mondial în domeniul sistemelor de climatizare pentru uz rezidenţial şi comercial, atrăgând atenţia asupra unui viitor în care poluarea aerului şi defrişările masive care au loc în România pot duce la efecte ireversibile.  Daikin s-a alăturat iniţiativei naţionale de împădurire organizată de „Plantăm fapte bune în România”, lansând platforma dedicată plantamaer.ro, care a ajutat la plantarea a 13.000 de copaci în România, contribuind astfel la un aer mai curat pentru România.

 

Echipa coordonatoare a campaniei, din partea Daikin:

Alina Turcitu – Marketing Manager

Echipa agenţiei WOPA:

Andra Ţivichi – Account Director
Simona Dinca – Account Manager
Liliana Oltean – Strategic Planner
Ileana Şerban-Parau – Head of Strategy
Silvia Avramescu – Social Media Manager
Andrei Deleanu – Copywriter
Mihai Gheorghiu – Senior Art Director
Costin Milu – Creative Director
Robert Neacşu – Graphic Designer

Media buying:

Alina Dumitra – Buying Director, Dentsu Romania

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

WoPA

Nu, nu suntem buricele pamantului, nici pistilurile din florile de colt, nici bulele din sticla de Armand de Brignac Brut Gold, nici fisticurile prajite din cojile de fistic din pungile scumpe, nici nu suntem veri... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related