[Cook-off publicitar] Trei Crâmpei vor face dreptate supei Chowder folosind porumbul

[Cook-off publicitar] Trei Crâmpei vor face dreptate supei Chowder folosind porumbul

"Trei Crâmpeie" nu suna nici pe departe la fel de bine, așa că Florin Stoian (Designer), Eduard Anton (Designer) și Iancu Armaș (Account Manager) s-au jucat un pic și cu numele echipei care părăsește agenția UZOR cu ocazia Cupei Agențiilor la Gătit by Selgros

Ingredientul-vedetă pe care va lucra stația de gătit Trei Crâmpei la prima probă: porumbul. Rețeta? O supă chowder care trebuie să atingă rangul de delicatesă. Urmează proba pastelor de casă, gătite și gândite în funcție de un brief situațional. După care vom afla, nu-i așa, cele mai iscusite echipe de publicitari la cratiță.

Mai departe, ele vor avea de improvizat câte-un preparat neconvențional pe baza unui mix de ingrediente oferit la fața locului (proba A la Improvizante), după care să gătească sănătos, cu aburi, tot în funcție de niște situații atent gândite și selecționate (proba În aburii gătitului). 

Acesta este scheletul evenimentelor de la CulinaryOn (Șoseaua Pipera 48), zilele 17-19 octombrie; pentru alte detalii, nuanțe, miresme, gusturi și preparate va așteptăm la fața locului.  

 

Trei Crâmpei la Cupa Agenţiilor

Am auzit despre Cupa Agenţiilor la Gătit de anul trecut şi ni s-a părut o idee grozavă de teambuilding :) Florin a preluat iniţiativa inscrierii, iar Eduard, având o experienţă vastă la gătitul la microunde, a fost cel mai greu de convins, el fiind şi specialistul din agenţia UZOR pe partea de food delivery zilnic.

Echipa este structurată astfel: Chef „Crâmpel Principal” Florin Stoian, un pasionat al bucătăriei asiatice, „Crâmpel Secundar” Iancu Armaş, responsabil cu destinderea atmosferei, iar principalul as din mânecă este domnul Eduard Anton, desemnat cu ordinea/curăţenia pe bancul de lucru. 

 

Cele 4 probe de concurs

Ne inspiră proba cu gătitul pastelor datorită controlului pe care îl deţinem comparativ cu celelalte. Surpriza a fost proba de gătit cu aburi; în continuare ne provoacă ceva „emoţii”, dar vrem s-o transformăm într-un atu.

La prima probă vom găti un chowder. În trecut, supa chowder era considerată „mâncarea săracilor”, iar asta pentru noi e o provocare - vrem sa facem din acest fel de mâncare o adevărată delicatesă, cu ingredientul principal porumbul.

 

Către juraţi, către adversari

Din partea juraţilor ne aşteptam la o atitudinte corectă, dar şi degajată în acelaşi timp. De asemenea, ar fi de preferat ca niciunul dintre ei să nu fie intolerant la lactoză :)

În ceea ce îi priveşte pe adversarii noştri, le dorim noroc (dar nu mai mult decât nouă) şi, în acelaşi timp, cât mai multe deadline-uri pe durata concursului.

 

Partenerii Cupei

Despre Selgros Romania 
Se ocupa de varietatea si prospetimea ingredientelor pe care le veti transforma molecular la fata locului, totul in spiritul constructiv al improvizatiei, fara emotii, nici cu presiuni (sunt deja destule la birou).

Despre Kenwood 
Aduce intariri sub forma de instrumentar, de regula absent in meseria de publicitar. Dar pastram familiaritatea - o sa fie multitasking ca la tine in agentie, doar ca in bucatarie.

Despre Electrolux 
Asigura tehnologiile de gatire fara de care n-am putea gusta nici jumatate dintre aromele care o sa ne inconjoare. 

Despre Flanco
Si inainte, si dupa finish-ul Cupei Agentiilor la Gatit, Flanco se angajeaza sa aduca
bucatariile romanesti la zi din punct de vedere electrocasnic.

Despre Doncafe Fresh 
Arma secreta a evenimentului nostru, care pana la urma implica niste eforturi in conditii de concurs. Si nu puteam omite un element precum cafeaua, nelipsita oricarui "publicitar starter pack".
 

Despre Cupa Agentiilor la Gatit
Creativii ingredientelor, ai prezentarilor si ai uralelor isi gasesc locul la Cupa Agentiilor la Gatit, un eveniment IQads care face parte dintr-un concept mai amplu de intreceri creative dedicate industriei publicitare din Romania - "Cupa Agentiilor". Scriem retetarul Cupei la Gatit din 2013 si starnim creativii sa se infrunte in preparate si farfurii. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related