Blestemul lui Bucur sau marketing experiential de Halloween

Blestemul lui Bucur sau marketing experiential de Halloween

Primul Haunted Room românesc, construit de perfecționiști pasionați și gândit ca o experiență imersivă, activează de azi sub brandul Fanta, în Cora Pantelimon. Tema aleasă pentru conceptul de Halloween este “Blestemul lui Bucur”, perfect mulată pe curbele mioritice.

Despre ce este vorba?

Studiile arată o dinamică în continuă schimbare a relației dintre consumator și brand. Pentru a accede dorințelor consumatorului și a corecta intervalul scăzut de atenție, produsul este tot mai mult învelit într-un strat de multiple experiențe.

Conceptul Haunted Room este o experiență senzoriala, imersivă, inspirată din modelul Haunted Mansion, întâlnit în parcurile de distracții din toata lumea. Accentul cade pe decorul autentic si pe efectul supranatural, redat cu ajutorul tehnololgiei de ultimă generație.

Am transformat acest tip de divertisment, cu scop mai degrabă turistic, într-un instrument de marketing numai bun de inclus în trusa brandurilor. “Blestemul lui Bucur” este o mostră de marketing experiențial, gândită inițial pentru Halloween, dar fără a fi limitată aici.

Pentru primul avatar al Camerei noastre, ce temă ar fi mai potrivită unei adaptări la plaiurile mioritice, decât “Blestemul lui Bucur” Ciobanul, întemeietorul Bucureștiului?

Odată ce ai pășit în Camera lui Bucur, te întorci în timp, te transpui mental ca într-o piesă de teatru și, mai mult, devii fizic parte din povestea care se construiește în jurul tău. Decor, obiecte, sunete, efecte vizuale, toate te învăluie într-o experiență unică.

Până mergeți să explorați, v-am pregătit un scurt teaser:

 

Unde si cum ne găsiți?

În perioada 17-23 octombrie, “Blestemul lui Bucur” așteaptă să fie descoperit la Cora Pantelimon, în București, urmând apoi să fie găzduit la Auchan Coresi din Brașov, în perioada 27-31 octombrie. 

Mai mulți potențiali clienți au fost fascinați de idee, dar în timpul scurt avut la dispoziție, ambele activări au fost revendicate de către brandul Fanta. Iar cei care ne-au ajutat să ne găsim perechea de Halloween au fost cei de la Graficisme, cărora le suntem recunoscători pentru efort și implicare.

 

Cum s-a desfășurat proiectul?

Întreaga operațiune s-a derulat pe o perioadă de 6 luni, iar business planul a fost adaptat din mers schimbărilor intervenite.

În aprilie s-au purtat primele discuții, apoi ne-am documentat și în iulie aveam scenariul si planul de lucru. Am gândit spațiul necesar și în august am început să îl construim, populându-l cu piese de mobilier autentic și obiecte decorative din secolul XIX, alese cu atenție, căci știm că detaliile sunt foarte importante pentru o imersiune completă.

 

A venit apoi rândul contentului animat pentru proiecția pe carte (Magic Book, un alt produs OnScreen care și-a găsit locul potrivit în Camera lui Bucur), iar obiectelor neînsuflețite le-am adăugat câteva efecte speciale, care vă vor surprinde.

 

În paralel, am organizat o sesiune de filmare pe chroma, apoi au urmat multiple runde de editare și montaj, iar la final după testare, o reașezare conform feedback-ului primit de la prietenii care au experimentat în premieră “Blestemul lui Bucur”.

 

Echipa

Alături de cei 4 initiatori cu experiență solidă în televiziune, evenimente, marketing și branding (Daniel, Lavinia, Andreea si Filip), au pus umărul la treabă și alți oameni pricepuți și dedicați, cărora le mulțumim din suflet pentru aportul lor în reușita proiectului: Claudiu, Sami, Alex, Mara, Nicu, John, Geo, Narcis și lista poate continua.

 

What’s next?

Mai departe, rotițele motorașelor echipei de proiect se învârt către noi avataruri pentru Haunted Room, personalizate în funcție de concept.

De asemenea, pe lista planurilor de viitor, se numără și, paradoxal sau nu, o revenire la planul inițial, acela de a construi și o instalație fixă de acest tip.

Și pentru că vorbim de întoarceri în timp, nu uitați să vizitați ”Blestemul lui Bucur”, pe care Fanta îl pune la dispoziție, cu prilejul Halloween-ului de anul acesta, la Cora Pantelimon în perioada 17-23 octombrie si la Auchan Coresi din Brasov, in perioada 27-31 octombrie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related