Filmul celor zece ani de Webstock, un scenariu semnat de Syscom Digital

Filmul celor zece ani de Webstock, un scenariu semnat de Syscom Digital

Anul acesta Westock a împlinit 10 ani, cam cât timp ți-ar lua să termini două facultăți, cu tot cu masterat. Dar nu acesta este motivul pentru care este cel mai mare eveniment de social media din România. E posibil să aibă ceva special, că prea vorbește toată lumea despre el. Mai ales că în decursul timpului multe noutăți au fost prezentate în cadrul evenimentului.  Într-o mare măsură, responsabilă pentru latura inovativă este agenția Syscom Digital, partener oficial al Webstock, care de-a lungul celor 9 ani consecutivi de participare și susținere a creat experiențe high class prin intermediul unor instrumente high tech.

Lumea digitală evoluează cu o viteză uimitoare și trebuie să te prezinți cu ceva absolut surprinzător ca să captezi atenția unui public care se poate conecta de oriunde la tot ce există pe teritoriul media. Însă, dincolo de capacitatea de a concentra privirile asupra unui punct cheie, conținutul trebuie să depășească ambalajul din punctul de vedere al calității.

În fiecare an s-a înregistrat la Webstock o creștere progresivă a atractivității conținutului, iar pentru Syscom Digital provocarea a constat în a reuși să creeze de fiecare dată activări care să întreacă succesul celor pe care le-a realizat în anii precedenți. Pentru că, așa cum au arătat și ei prin multiplele abordări ale creativității, marketingul experiențial e un plus de valoare pentru brand atâta timp cât transformă un moment unic într-o particularitate a sa.

Agenția Syscom Digital a participat, bineînțeles, și la Webstock 2018. Cu prilejul celor zece ani de existență a evenimentului, Syscom Digital a expus marketing experiențial cu scenariu aniversar. Mai concret, participanții au avut ocazia să facă parte din distribuția filmului în care toți actorii au rol principal. Utilizatorii și-au jucat rolul în fața totemului, iar apoi prestația lor a fost afișată simultan pe un videowall. Fiecare participant și-a testat compatibilitatea cu ”marele ecran” și a primit cadou prestația sa de câteva secunde transformată într-o amintire care durează mult mai mult. Experiența a fost engaging, inovativă și întregită de transpunerea audienței în digital.

Cu Syscom Digital ne vom mai întâlni și în edițiile viitoare ale Webstock, până atunci îi vom asigura că ideile lor creative transpuse în activări de impact nu vor trece neobservate nici atunci.

Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând componente de mobile, online și digital field marketing.

După numărul de proiecte și cifra de afaceri, Syscom Digital este în prezent unul dintre liderii industriei, derulând proiecte pentru clienți direcți precum Coca-Cola, Danone, LG Electronics, L’Oreal, Help Net, Nestle, Sephora, Timișoreana, Unilever, Ursus, deservind și alte companii și brand-uri prin intermediul agențiilor de publicitate partenere.

 

Experential by Syscom Digital

Pentru a continua experiențele declanșate în mediul online de tip brand engagement, Syscom Digital dezvoltă concepte creative autentice și mecanici de interacțiune cu consumatorii de tip online2offline și offline2online, cu focus pe rezultate (vânzări). Mecanismele de activare urmăresc fie aducerea consumatorilor din mediul online pentru a finaliza experiența (achiziția) în magazine, fie “ating” consumatorii în mediul offline (galerii comerciale, evenimente, localuri) și duc finalitatea în mediul online, în funcție de obiectivele directe ale responsabililor de brand. Agenția dezvoltă proiectele in-house, utilizând instrumente digitale speciale – ecrane de tip touch, totemuri digitale, vitrine interactive, flote de tablete cu aplicații mobile de brand enagement și de tip realitate augmentată, mecanisme cu componente Kinect, proiecții interactive, experiențe video 360 ș.a.m.d. 

 Din recuzita proprie a agenției fac parte și infochioșcuri special concepute pentru afișajul dinamic cu conținut personalizat; diverse booth-uri experiențiale senzoriale, totemuri Display Touch (TDT), dispozitive digitale interactive proiectate pentru a fi expuse în zone publice pentru brand engagement, proiecții interactive ce permit utilizatorilor să interacționeze în timp real cu o imagine proiectată, ochelari VR care aduc în prim plan senzațiile puternice, plasând utilizatorul în mijlocul evenimentelor, caruseluri foto 360°, dar și drone pentru activări de marketing „la înălțime".

Syscom Digital a gestionat până acum proiecte digitale de tip Experiential Marketing la evenimente indoor și outdoor, la conferințe, în magazine și în galerii comerciale, aceasta fiind noua direcție în care compania investește. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând componente de mobile, online și... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related