Syscom Digital adaugă un nivel în marketingul experiențial la ICEE.fest 2018

Syscom Digital adaugă un nivel în marketingul experiențial la ICEE.fest 2018

Industria de publicitate din Europa s-a transformat foarte mult, iar online-ul înregistrează cea mai mare rată de creștere, dublându-se în ultimii cinci ani. Conform datelor IAB, viitorul online-ului este reprezentat de rețelele sociale, mobile și video. În același timp, tehnologia influențează tot mai mult modul în care brand-urile comunică. Realitatea Virtuală, Inteligența Artificială și serviciile de Voce oferă noi dimensiuni experiențelor, transformându-l pe consumator în actor care ia parte la povestea brand-ului printr-o interacțiune desfășurată la un alt nivel.

La iCEE.fest, cel mai mare festival de internet și tehnologie din Europa Centrală și de Est, care a avut loc la Bucureşti în perioada 14-15 iunie, activările derulate la standul Syscom Digital au adus marketingul experiențial în centrul atenției și în mijlocul participanților. Tehnologia digitală a fost integrată într-un veritabil periplu prin infinitatea de posibilități de interacțiune cu publicul țintă, standul Syscom Digital fiind ca o călătorie în lumea clienților săi, văzută dintr-o perspectivă a experienței digitale totale. În acest univers digital s-au regăsit, bineînțeles, și modele de activări care fac din cotidian o scenă potrivită pentru neconvențional.

 

Una dintre experiențele cele mai apreciate de la iCEE.fest a fost aplicația care determină nivelul de concetrare a unui utilizator. Aplicația are la bază o tehnologie complexă cu aplicare simplă. O pereche de căști care măsoară intensitatea activității cerebrale este conectată la un TDT (Touch Display Totem) care afișează rezultatul. Pe marginile totemului au fost aplicate rame ce încorporează tehnologie LED, pentru ca nivelul de concetrare să fie vizibil în timp real și cât mai atractiv. De asemenea, ecranul totemului afișează animații corespunzătoare gradului de concentrare și în acord cu specificul conceptului creativ care stă la baza experienței. Indiferent care este stadiul pe care participantul îl atinge, rezultatul vine însoțit de un mesaj la fel de plăcut ca și experiența în sine.

Instrumentele interactive prezentate de Syscom Digital la iCEE.fest le-au oferit participanților posibilitatea de a  vedea cum pot interacționa cu brand-urile într-un mod creativ, bazat de tehnologie experiențială. Cu ajutorul “raftului interactiv” Digital Interactive Shelf, utilizatorii pot interacționa cu produsele expuse și vor avea la un touch distanță toate detaliile despre acestea, cât și opțiunea catalogării lor, afișând diferite informații precum întreaga gamă din care produsul face parte sau ce conține. Dispozitivul poate fi folosit cu succes ca soluție digitală de marketeri sau retaileri, permițând activări de produs originale. Fiind un device digital pe bază de senzori, nu trebuie decât să pui mâna în raft sau să atingi un produs și filmul de prezentare este afișat imediat pe ecran.

 

“Încă de la înființarea diviziei noastre de proiecte speciale “Experiential by Syscom Digital”, ne-am propus să construim experiențe interactive memorabile și o interacțiune 360. Suportul logistic al agenției reprezentat de dispozitive și tehnologii digitale de ultimă oră este în continuă extindere, astfel că vitrinele digitale, totemurile digital touch, dispozitivele Kinect, modulele automatizate, senzorii specifici de activare automată, conținutul și proiecțiile digitale, infokiosk-urile, photobooth-urile, aplicațiile de augmented reality etc. pot sta oricând la baza unui proiect inovativ dezvoltat pentru clienții noștri din România și nu numai”, declară Maia Novolan (managing director Syscom Digital).

 

Syscom Digital se ocupă de coordonarea și implementarea unor astfel de acțiuni experiențiale de mai mulți ani, iar prin divizia de proiecte speciale înființată în 2015 - Experiential by Syscom Digital - echipa reușește să amplifice interacțiunea dintre brand și consumatori într-un mod unic, prin mecanici interactive, componente inovative și device-uri personalizate.

 

Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând componente de mobile, online și digital field marketing.

După numărul de proiecte și cifra de afaceri, Syscom Digital este în prezent unul dintre liderii industriei, derulând proiecte pentru clienți direcți precum Coca-Cola, Danone, LG Electronics, L’Oreal, Help Net, Nestle, Sephora, Timișoreana, Unilever, Ursus, deservind și alte companii și brand-uri prin intermediul agențiilor de publicitate partenere.

 

Experential by Syscom Digital

Pentru a continua experiențele declanșate în mediul online de tip brand engagement, Syscom Digital dezvoltă concepte creative autentice și mecanici de interacțiune cu consumatorii de tip online2offline și offline2online, cu focus pe rezultate (vânzări). Mecanismele de activare urmăresc fie aducerea consumatorilor din mediul online pentru a finaliza experiența (achiziția) în magazine, fie “ating” consumatorii în mediul offline (galerii comerciale, evenimente, localuri) și duc finalitatea în mediul online, în funcție de obiectivele directe ale responsabililor de brand. Agenția dezvoltă proiectele in-house, utilizând instrumente digitale speciale – ecrane de tip touch, totemuri digitale, vitrine interactive, flote de tablete cu aplicații mobile de brand enagement și de tip realitate augmentată, mecanisme cu componente Kinect, proiecții interactive, experiențe video 360 ș.a.m.d. 

 Din recuzita proprie a agenției fac parte și infochioșcuri special concepute pentru afișajul dinamic cu conținut personalizat; diverse booth-uri experiențiale senzoriale, totemuri Display Touch (TDT), dispozitive digitale interactive proiectate pentru a fi expuse în zone publice pentru brand engagement, proiecții interactive ce permit utilizatorilor să interacționeze în timp real cu o imagine proiectată, ochelari VR care aduc în prim plan senzațiile puternice, plasând utilizatorul în mijlocul evenimentelor, caruseluri foto 360°, dar și drone pentru activări de marketing „la înălțime".

Syscom Digital a gestionat până acum proiecte digitale de tip Experiential Marketing la evenimente indoor și outdoor, la conferințe, în magazine și în galerii comerciale, aceasta fiind noua direcție în care compania investește. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând componente de mobile, online și... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related