FAN Courier și Marks prezintă Curier în Acțiune, the movie

FAN Courier și Marks prezintă Curier în Acțiune, the movie

De la realizatorii filmelor Greu de Livrat, Curieri de Sacrificiu și Livrare: Imposibilă, îți prezentăm acțiunea pe care ai așteptat-o cu sufletul la gură. Nu e vorba de un film artistic, ci de o campanie despre ce înseamnă să fii curier, adică inamicul public nr. 1 în perioada reducerilor.

Deși volumul de livrări se mărește extrem de mult în această perioadă, numărul curierilor rămâne același. La fel și drumurile sau traficul. În plus, de cele mai multe ori, magazinele online trimit coletele la finalul perioadei de reduceri, nu de îndată ce a fost plasată comanda. De sărbători și în timpul campaniilor promoționale, comenzile e-commnerce explodează, iar curierii trebuie să facă față unei avalanșe de colete și de critici.

E adevărat că nu toate lucrurile merg perfect, dar așa se întâmplă când misiunea ta e să fii în mai multe locuri în același timp, ca Moș Crăciun. Provocarea noastră a fost să le arătăm tuturor că o livrare e mai complicată decât pare la prima vedere și să punem în perspectivă eforturile fiecărui curier în parte.

Campania Curier în Acțiune îi aduce în centru pe actorii principali ai curieratului care se confruntă cu o misiune imposibilă de fiecare dată când scad prețurile sau vine perioada cadourilor. Pentru că, oricât de grea ar fi misiunea, cineva trebuie să o accepte.

Am parodiat genul filmelor de acțiune pentru a arăta, cu umor, că deși se confruntă cu un task copleșitor, curierii nu se dau bătuți prea ușor. E un mesaj de asumare a imperfecțiunilor, dar și un reminder al faptului că doar în filme eroii trec cu bine peste obstacole imposibile. Restul muritorilor pot doar să încerce.

"De cele mai multe ori, clienții nu au cum să vadă imaginea de ansamblu a unei livrări. Cum, de exemplu, o stradă blocată la ieșirea din București poate întârzia cu o zi livrările din Sibiu. Ne-am dorit să preîntâmpinăm toate aceste nemulțumiri legate de întârziere printr-o campanie transparentă, deschisă, care să prezinte situația cu haz, că destul stăm încruntați la birou, în trafic sau când așteptăm coletul.", Roxana Magopeț (Marketing & PR Manager FAN Courier).

 

Campania de imagine este comunicată în cinema, OOH, radio, social media și pe curierinactiune.ro, unde oricine poate intra în pielea curierului, pentru o șansă la premiile puse în joc.

Acțiunea jocului online este plasată într-o lume în care reducerile au invadat internetul, iar soarta coletelor se află în mâinile unui singur om: curierul. Provocarea pe care o lansăm mai departe este simplă: joacă-te de-a curierul (pe propriul risc), livrează cât mai multe colete și câștigă premii ca-n filme, adică gadget-uri cool și accesorii pentru pasionații de filme. Orașul îți va arunca în față tot felul de obstacole. În timp ce treci pe lângă Farmacia Inimioarei, shaormeria Cu de Toate sau Cașcaval Bet Casino, s-ar putea să apară de nicăieri o groapă, un tomberon sau un taxi parcat pe trotuar. Cu cât ai high score-ul mai mare, adică, cu cât mai multe colete livrate, cu atât mai multe șanse să câștigi. Pe lângă entertainment, ne-am propus să le oferim jucătorilor și șansa să înțeleagă mai bine ce înseamnă să străbați orașul dintr-un capăt în altul, contra cronometru. Numărul de accesări, 60.000 în prima lună de campanie, și cei peste 3000 de jucători care au jucat, în medie, de 45 de ori ne-au arătat că am reușit să transformăm ziua unui curier într-un joc (aproape) la fel de complicat ca în lumea reală.

"Spoturile video urmăresc peripețiile celor patru curieri prin prisma clișeelor cinematografice specifice acestui gen de film și sunt construite pe structura unui trailer, cu sneak peeks care îți trezesc curiozitatea. Pentru că de Black Friday, fiecare livrare e un thriller.",  Sabina Stănciucu (Copywriter Marks).

 

I-am transformat pe curieri în eroi de acțiune pentru că, la un anumit nivel, meseria lor chiar se aseamănă cu aceea a unui agent secret care are de livrat un pachet important și pe care pericolul îl pândește la fiecare răscruce. Destinul curierilor e să ajungă la destinație, oricât ar dura. Îi poți vedea pe marile ecrane și, în curând, la ușa ta. Menționăm că în timpul filmărilor nicio expediție nu a fost afectată.

 

Marks

Mia Munteanu, Client Service Director
Paula Matei, Account Manager
Andrei Enache, Digital Project Manager
Dan Hagiu, Creative Director
Sabina Stănciucu, Copywriter
Irina Radu, Copywriter
Bogdan Boiangiu, Art Director
Bogdan Vintila, Art Director
Lucian Moisei, DTP
Bogdan Mîinescu, Front-end Developer
Radu Cioran, Lead Developer

FAN Courier

Roxana Magopeț, Marketing & PR Manager
Adriana Manu, Marketing Assistant Manager

Studioset

Dan Mateescu, Producer
Adrian Smarandache, Executive Producer
Alina David, Producer
Iulia Dancila, Unit Production Manager
Goran Mihailov, Director
Sabina Frunză, Art DIrector
Violeta Brie, Key Make-up & Hair
Bogdan Filip, DOP

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related