În vizită pe canalele sociale Friends\TBWA. ”Ne-am propus să arătăm lucruri care ne țin creierii aprinși. Uneori, sunt de-ale noastre, alteori sunt ale altora”

În vizită pe canalele sociale Friends\TBWA. ”Ne-am propus să arătăm lucruri care ne țin creierii aprinși. Uneori, sunt de-ale noastre, alteori sunt ale altora”

Agențiile nu sunt indiferente la inimioare, wow-uri și like-uri; ca atare, le regăsim pe toatele în marele online, comunicând despre ultimele lor isprăvi. Intrând pe paginile mai multor agenții, n-am putut să nu le observăm pe cele care ies din peisaj. Cele care mai ies din oglindă și se uită prin jur, ca să dea mai departe poate utilitate, actualități, inspirație documentată și, după caz, felicitări colegilor de industrie.

Friends/TBWA e una dintre ele. A început cu VORBE DE VINEri, un platouaș de știri interesante pre-weekend în regim de blog, după care vorbele s-au mutat direct în FacebookToată lumea participă la conținutul social al agenției. Ioana Teodorescu (Client Service Director) și Eugen Suman (Executive Creative Director) spun că strategia e destul de simplă: no bullshit. Se concentrează pe obiective de creștere a numărului de followers, nu pe campanii care umflă artificial numărul de likes la pagină. ”Nu vrem să le pierdem oamenilor timpul. [...] Lucrăm țintit, cu obiective rezonabile”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related