[Seniori de agentie] 12 ani de publicitate in 3 salturi pentru Andrei Munteanu (Graffiti BBDO)

[Seniori de agentie] 12 ani de publicitate in 3 salturi pentru Andrei Munteanu (Graffiti BBDO)

Au trecut vremurile cand aveai nevoie de aparat de filmat, PC pentru editat si CD writer ca sa poti arata la interviu ce stii sa faci. Dar, ca sa stii un vrei sa ajungi, trebuie sa stii de unde ai plecat. Andrei Munteanu (Group Creative Director, Graffiti BBDO) ne vorbeste din postura de senior cu 12 ani de experienta in publicitate. 

Prima „agentie” la care am fost la un interviu era de productie publicitara, iar la primul interviu la o agentie adevarata am aflat ca ar trebui sa-mi pun la punct un portofoliu.

Printre campaniile importante la care a lucrat de-a lungul timpului se numara Shaolin (pentru Bucovina), Varu’ (pentru Tocmai.ro) si Vanila Skype (pentru BRD), care a adus premii si bucuria filmarilor cu Marcel Iures.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Related