Dăruim în Echipă: E.ON România le oferă românilor 100.000 de kWh pe care să îi dăruiască mai departe

Dăruim în Echipă: E.ON România le oferă românilor 100.000 de kWh pe care să îi dăruiască mai departe

E.ON România lansează cea de-a cincea ediţie a campaniei Dăruiește Luminaşi pune la dispoziţie 100.000 kWh – gaz și electricitate, pentru a-i dărui în prag de iarnă unor instituţii sociale din judeţele Caraş-Severin, Cluj, Harghita şi Sibiu, prin intermediul unui concept si mecanism implementate de Echipa de PR.

Cei 100.000 de kWh vor ajunge la 4 instituții publice, precum cămine, unităţi şcolare sau centre pentru vârstnici, care au nevoie de sprijin mai ales pe perioada iernii.

Cantitatea de energie nu va fi distribuită în mod egal, ci acordată în funcţie de preferinţele utilizatorilor. Astfel, aceştia pot acorda 100 kwh unei instituţii printr-un mecanism social: trebuie doar să îşi instaleze, în perioada 6 – 24 decembrie 2018, în reţelele de socializare, rama personalizată a campaniei, asociată fotografiei de profil, să folosească hashtag-ul #DaruiesteLumina în descrierea postării şi să menţioneze instituţia la care doresc să ajungă contribuţia lor. E.ON va dona, în numele utilizatorilor, cantitatea de energie strânsă pentru fiecare instituţie în parte.

Conceptul campaniei a fost dezvoltat de catre Echipa de PR, inca de la prima editie, derulata in 2015, iar mecanismul prin care kilowattii sunt acordati a fost schimbat de mai multe ori pentru a creat Word of Mouth in randul publicului.

 

„La fiecare editie a campaniei avem 2 obiective clare: sa daruim toti kilowattii pusi la dispozitie de E.ON Romania si, totodata, sa transmitem un mesaj simplu dar important pentru tara noastra: impreuna putem face mult bine! Challenge-ul este insa acela de a ne reinventa constant, de a gasi noi modalitati creative prin care sa ii convingem pe utilizatorii romani sa se implice si sa devina parte din campanie in retelele de socializare. Speram ca si de data asta am reusit si, mai mult, speram ca vom reusi sa ne depasim propriile recorduri de acordare a cantitatii totale de kilowatti, odata cu aceasta editie.”,
Mihaela Munteanu (Managing Partner Echipa de PR).

 

Mai mult, o alta noutate a editiei din acest an a campaniei, in afara de schimbarea mecanismului de acordare a kilowattilor de catre utilizatori, o reprezinta documentarea povestilor institutiilor beneficiare de catre storytellers cunoscuti la nivel local. Astfel, Cristian Sutu, Diana-Florina Cosmin si Cristina Bazavan au ajuns fizic la cele patru institutii, au stat de vorba cu copii, cu varstnici, dar si cu cei care se ocupa de aceste centre, si au scris apoi povesti emotionante, care sa ajunga la sufletele oamenilor si sa ii mobilizeze sa se implice.

 

La E.ON, ne straduim sa iti fie bine! Straduinta noastra se reflecta atat in serviciile pe care le oferim clientilor nostri, cat si in implicarea noastra in viata comunitatilor locale. Este o misiune plina de provocari, dar si de satisfactii, mai ales atunci cand, la finalul zilei, vedem ca am contribuit la o schimbare in bine! Campania „Daruieste Lumina” este o campanie draga noua, care a ajuns la cea de-a cincea editie, si care arata, prin rezultatele concrete obtinute, ca straduinta noastra s-a transformat intr-un ajutor real pentru zeci de institutii din Romania, precum case de batrasni, spitale sau centre pentru copii. Speram in continuare sa reusim sa Daruim Lumina cu aceeasi energie ca si pana acum, prin mobilizarea a mii de romani!”,
reprezentantii E.ON Romania.

 

Începând cu anul 2005, E.ON România a susţinut cu peste 11,8 milioane de euro numeroase proiecte de responsabilitate socială în comunităţile în care îşi desfăşoară activitatea, numărul total al beneficiarilor acestor iniţiative ridicându-se la aproximativ 280.000.

Una din inițiativele companiei este chiar campania “Dăruieşte Lumină”, care a ajuns la cea de-a cincea ediție şi reprezintă încă un exemplu de implicare a E.ON România în viaţa comunităţilor locale.

Printre inițiativele sociale sprijinite de E.ON România, cu impact în viața comunității, se numără campaniile de informare și prevenire derulate împreună cu IGSU, datorită cărora numărul de incendii pe plan local a scăzut considerabil, și competiția internațională Energy Globe Award, care promovează și răsplătește utilizarea resurselor alternative de energie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related