Campania prin intermediul căreia Arctic și Infinit Agency te aduc mai aproape de tehnologie

Campania prin intermediul căreia Arctic și Infinit Agency te aduc mai aproape de tehnologie

Arctic a lansat o nouă gamă de mașini de spălat rufe: OPTIMA,care va inlocui toate modelele actuale. Aceasta noua gama vine cu un alt design al panoului de control și cu mai multe funcții și programe comparativ cu gama actuală.

Datorită faptului că multe dintre tehnologiile încorporate în electrocasnice rămân nedeslușite pe deplin, Arctic și Infinit Agency și-au dorit să ducă interacțiunea cu publicul la un alt nivel, prin intermediul oportunitatilor oferite de mediul digital. În primul rând, au pus la cale un nou site, arctic.ro/optima, acolo unde utilizatorii pot cunoaște mai bine produsul, chiar înainte de a-l vedea în magazin. 

,,Tehnologia care face cu adevărat diferența în materie de electrocasnice este mai greu accesibila majoritatii  oamenilor deoarece presupune mecanisme destul de complicate. De data asta, ne-am dorit să schimbam aceasta perceptie. Publicul trebuie să fie mai aproape de produsele pe care urmează să le aducă în casă, iar asta chiar înainte de a interacționa cu acestea în magazine. 

Este greu să ți se explice totul pe durata unei interacțiuni cu un lucrător comercial, oricât de bune ar fi intențiile acestuia. De aceea, ne-am dorit să simplificăm totul prin intermediul lumii digitale și să îmbunătățim experiența cu ajutorul VR. Utilizatorii pot vedea fiecare detaliu exact din unghiul ales și, astfel pot înțelege cum funcționează noile mecanisme și tehnologii implementate în electrocasnicele Arctic.’’- Gabriel Eremia (Marketing Manager Arctic)

 

Pe lângă website si comunicare variata in media, campania a mers un pas mai departe, în zona de augmented reality, prin aplicația Optima Holo, aplicație concepută cu scopul de a îmbunătăți experiența utilizatorilor cu privire la interacțiunea cu produsul și cu toate caracteristicile derivate, totul prin intermediul Mixed Reality ( Augmented Reality / Holo Lens ). 

 

,,Ne bucurăm să putem simplifica concepte atât de detaliate. Mediul online ne ajută foarte mult, așa că de ce să nu săpăm mai adânc și să le arătăm tuturor, într-un mod cât mai transparent cu putință, cum funcționează un produs care le va ,,ține companie’’ atât de mulți ani? Pur și simplu ne-am dorit să punem în valoare detaliile pe care nimeni nu are timp să le explice, si de ce nu incepand de la web si pana la a folosi una dintre cele mai moderne tehnologii disponibile - MIXED REALITY’’ - Alex Cernatescu (Infinit Agency - CEO & Co-Founder).

 

Prin aceasta campanie se doreste popularizarea noilor masini de spalat Arctic, fiecare etapa din viata consumatorilor nostri gasindu-si raspunsul intr-una dintre noile game de produs. De asemenea, un punct extrem de important este educarea publicului, în așa fel încât utilitatea fiecărui produs să fie înțeleasă în mod corespunzător.  

Arctic și Infinit Agency lucrează, împreună, la poziționarea brandului într-un segment inovator, orientat către noile tehnologii din ce în ce mai fiabile și mai eficiente. 

‘’Noua gamă Optima este atent gândită în așa fel încât să se muleze perfect pentru toate seturile de nevoi. În funcție de fiecare cămin în parte, de la Optima Safe până la Family și Care, toată lumea poate beneficia de funcționalitățile adecvate propriului stil de viață. 

Tinerii care tocmai și-au cumpărat o casă, familiile mari, dar și oamenii ocupați, care muncesc în cea mai mare parte din zi vor găsi soluția cea mai eficientă pentru ceea ce caută. Acest proces va fi simplificat de modul în caream ales să le punem la dispoziție utilizatorilor informații esențiale despre produs, într-o formă vizuală. .’’- Daniela Costi, Brand Manager Arctic

 

Echipa Infinit

George Apetrei, Alexandru Lăzăreanu, Cezar Iliescu, Alex Cernatescu, Cuore Nica, Iris Gologan, Erol Abdulamit, Ana Dinu, Adi Bratu si Bogdan Galusca, Razvan Tapu si Vlad Cojocaru din partea Stefanini.

Echipa Arctic

 Gabriel Eremia – Marketing Manager
 Bianca Tat - Digital Marketing Specialist
 Daniela Costi – Brand Manager Arctic
 Alina Gabriela Matei - Digital Content Specialist 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Infinit Agency

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related