[Branding Trends] Matei Arnautu: Companiile incearca sa ciupeasca mai multe corzi din fiinta consumatorului

[Branding Trends] Matei Arnautu: Companiile incearca sa ciupeasca mai multe corzi din fiinta consumatorului

Brandingul devine multisenzorial, experiential, spune Matei Arnautu, Head of Art Logo Bigger. Si cautand aceste corzi sensibile inspre sufletul consumatorului, companiile trebuie sa treaca, acum, prin filtrele cetatenilor. Binele comunitatii incepe sa fie perceput ca parte din binele personale. Iar brandurile nu mai pot ignora aceasta legatura. Responsabilitatea lor sociala tine chiar de maturizarea societatii romanesti, spune Matei. 

Traim intr-o societate in care o buna parte din oameni se simt responsabili pentru binele comunitatii din care fac parte, fiind convinsi ca acest bine e conectat la binele personal. 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Logo Bigger

"I want my Logo Bigger" este expresia favorita a oamenilor de marketing. Suntem o agentie independenta, pasionata de branding si comunicare. Agenda noastra se pliaza, mai intai de toate, pe obiectivele clientilor.... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune



Related