[Case Study] Plusul (+) pe care îl aduce ProHumano. Un proiect Logo Bigger | ProHumano+

[Case Study] Plusul (+) pe care îl aduce ProHumano. Un proiect Logo Bigger | ProHumano+

Oamenii sunt frumoși

Corpul uman este o creație perfectă. Miliarde de celule funcționează în armonie pentru a ne face să respirăm, să ne mișcăm, să evoluăm.

Când ne-am gândit la ProHumano+ ne-am dorit să aducem un plus semenilor noștri. Căci fiecare vârtsă are frumusețea ei și necesitățile ei. Creația de packaging a debutat ca un omagiu adus frumuseții corpului uman. A fost ca un exercițiu de Belle Arte în care echipa de creație a încercat să surprindă perfecțiunea în mișcare.

Fibra fiecărui mușchi, expresiamobilității, sănătatea pielii, genul, vârsta.

 

Apoi, frumuseții i s-a adăugat simțirea

Un brand nu rezistă fără un concept puternic. Fără emoție. Fără simțire. ProHumano+ vorbește despre plusul de sănătate pe care îl aduce consumatorului.

SpineDinamic ajută la funcționarea normală a sistemului nervos periferic și contribuie la susținerea sănătății aparatului locomotor.

 

ArtroDinamic – oferă un plus de mișcare fiind un sprijin pentru articulații.

 

HepatoDefense este un sprijin pentru ficat la orice vârstă.

 

Simți fiecare atingere. Fiecare senzație. Simți rece sau cald. Simți fiecare fior. Simți fiecare mușchi și fiecare furnicătură. - așa debuta strategia de copy pentru acest brand.

Ulterior, dansatorii au pozat pentru imagini, au susținut lansarea produsului printr-un spectacol de mobilitate și au performat în spotul TV.

 

Frumusețea stă în detalii

Cand am creat conceptul de branding pentru ProHumano+ ne-am dorit să se vadă în fiecare detaliu pasiunea pentru frumos, pentru viață, respectul pentru corpul uman și echilibrul acestuia. Am încercat să replicăm simetria și curbele omului în tot ce înseamnă brandul, de la logo și până la packaging.

“Omul este măsura tuturor lucrurilor” spune un citat din Protagoras, iar ProHumano+ ca brand își dorește să susțină omul în toate activitățile sale. Pro humano înseamnă pentru oameni. Adăugându-i-se simbolul grafic + acestui nume rezonant s-a născut imediat reprezentarea textuala a ideii din spatele brandului: Totul pentru oameni. Și ceva în plus.

 

Plusul (+) pe care îl aduce ProHumano

Un brand oferă beneficii consumatorului atunci când produsul de bază s-a dezvoltat organic, printr-o cercetare care să-l diferențieze de produsele existente pe piață.

HepatoDefense conține o formulă inovatoare care combină efectele benefice ale silibinei cu cele ale fosfolipidelor esențiale. Silibina reprezintă componenta activă principală silimarinei, un complex de bioflavonoide prezent în semințele de armurariu, o plantă cu rol în regenerarea celulei hepatice, hepatoprotecție și menținerea sănătății ficatului.

Silibina din PHOSPHOcomplex® are o biodisponibilitate de aproximativ 10 ori mai mare decât silibina din silimarină, prin prezența fosfatidilcolinei. Fosfatidilcolina asigură transportul silibinei la nivelul mucoasei intestinale, fiind principala formă de adăugare a colinei în suplimentele alimentare, ingredient esențial pentru ficat.

ProHumano+ ArtroDinamic conține colagen hidrolizat, glucozamină și acid hialuronic, ce se regăsesc în mod natural la nivel articular. Conține vitamina C - ce contribuie la formarea colagenului pentru funcționarea normală a ligamentelor și a sistemului osos.

 

Perfecțiunea cercului și locul în care aducem + plusul

Am ales pentru dezvoltarea logo-ului un font geometric, regulat, rotunjit la colțuri, simetric și cadențat, care să ofere încredere și sprijin, care să fie lizibil și integrabil: Nexa Bold. Litera “o” este un cerc perfect, detaliu ce ni s-a părut relevant în alegerea acestui font. De altfel, perfecțiunea cercului a fost înglobată și mai mult în definitivarea logo-ului: am adăugat scrisului o serie de cercuri concentrice, în degrade, care expandează din chiar ultimul “o” al numelui de brand.

 

Aceste cercuri concentrice își mai găsesc un rol în ceea ce a însemnat designul packaging-ului. Astfel de model de așezare a cercului poate semăna cu o țintă, o metoda de localizare.

 

Când ProHumano+ dă culoare vieții tale

Oamenii simt în culori. Iar culorile folosite pentru fiecare produs sunt acelea cu care asociem fiecare senzație. Inflamația sau prospețimea sau echilibrul.

 

ProHumano+ când agenția și clientul fac mai mult pentru oameni

Noi, cei de la Logo Bigger credem că atunci când faci o echipă bună cu clientul poți face multe lucruri bune pentru oameni. Iar acești oamenii, la rândul lor, vor face mai mult pentru semenii lor. Căci sănătatea este întotdeuna un plus. Și, probabil, cel mai de valoare bun pe care îl avem.

Mulțumim Prisum pentru șansa de a fi lucrat la construcția ProHumano+.

 

Echipele proiectului:

Echipa Prisum:
Ionela Nicolau – Commercial Director
Manuela Dumitru – Senior Brand Manager

Echipa Logo Bigger
Matei Arnăutu – Creative Director
Anatoli Ciucurovschi – Head of Strategy
Matei Buță - Photographer
Daniela Apostol – Head of Production
Marius Stan – Art Director
Andreea Bratu – Copywriter
Alexandra Stan – Account Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related