Acum, la ALTEX oricine isi poate permite sa cumpere produse electronice, electrocasnice si IT&C

La inceputul lunii februarie, ALTEX a demarat o campanie de super reduceri de preturi, dorind sa isi invite clientii in cele peste 120 de magazine ale sale.

Ofertele speciale de preturi, mai mici cu pana la 75% in limita stocului disponibil, sunt aduse la cunostinta publicului printr-o campanie de comunicare realizata impreuna cu agentia Leo Burnett, cu un spot TV care subliniaza ideea de accesibilitate a preturilor: in aceasta perioada, chiar si oamenii cu venituri mai mici isi pot permite sa cumpere de la ALTEX. Astfel, spotul, intitulat "Firmituri", surprinde un personaj care in mod normal nu si-ar cumpara un produs considerat "un lux". Este vorba de o vanzatoare dintr-o piata care, pentru a-si curata taraba, foloseste un aspirator de firmituri. Spotul este regizat de Bogdan Naumovici, Director de Creatie la Leo Burnett.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related