Pentru o generație care nu mai vrea să stea în banca ei

Pentru o generație care nu mai vrea să stea în banca ei

Stai în banca ta.

Invață pe de rost.

Nu mai pierde timpul cu joaca.

Nu te murdări.

E prea greu pentru tine. 

Ești prea mic.

Da, cuvintele nasc monștri. Și prejudecățile moștenite pot ține multe generații captive în frică. Da, spotul ăsta făcut de Momentum Romania pentru OMO chiar atinge multe puncte sensibile și adevărate. Marcaje ale unei generații crescute în frica de a colora în afara liniei, de a vorbi neîntrebată, de a avea curajul să se descopere.

Campania, care cere dreptul noii generații de a crește liber, trimite către site-ul www.putereajocului.ro, dezvoltat de Momentum si MRM//McCANN Romania,unde adulții pot descoperi alături de copii jocuri noi, cum este Jocul Recunoștinței sau Panoul Dorințelor, și, mai ales, pot deveni conștienți de efectele prejudecăților lor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related